Biura, w których chce się pracować!

Miejsce, a jakość pracy

Choć stereotyp typowego miejsca pracy kojarzony jest ze standardowym biurkiem i podstawowym sprzętem biurowym w nijakim kolorze, to pracodawcy starają się coraz częściej zerwać z takim wizerunkiem miejsca pracy. Ponadto wiadomo już, że otoczenie pracownika i jego możliwość odpoczynku od pracowniczych obowiązków może wpłynąć na jakość samej pracy. Dlatego też coraz większa ilość przedsiębiorstw oferuje swoim pracownikom szereg dodatkowych udogodnień, takich jak aneks kuchenny dla pracowników, sale konferencyjne, strefy odpoczynku czy przedszkola pracownicze, dzięki czemu rodzice mogą bez obaw wrócić do zawodowych obowiązków bez obawy o swoje pociechy.

Stylowe inspiracje

schody-dywanowe-A-01popNiezależnie od tego, co oferuje pracownikom pracodawca, ważne jest, aby wszyscy pracownicy czuli się w pracy komfortowo i możliwie zrelaksowani. Taki stan rzeczy można osiągnąć dzięki stylowemu wyposażeniu wnętrza biura, nie tylko w zgodzie z profilem działalności firmy, ale również w taki sposób, aby zapewnić pracownikom maksymalny komfort pracy. Można to osiągnąć poprzez ekskluzywne, wygodne meble, kompaktowe sprzęty oraz eleganckie wykończenia, takie jak chociażby schody dywanowe, które wyglądają po prostu stylowo.

Dodatkowe wspomaganie

Najczęściej spotykanym udogodnieniem jest obecność kuchni lub bufetu pracowniczego. Miejsce wyposażone w podstawowe sprzęty kuchenne pozwala odpocząć i zregenerować siły przy kawie czy posiłku. Część firm zapewnia również swoim pracownikom abonamenty pracownicze w stołówkach.

Dość nowym rozwiązaniem, zapewne pożądanym przez pracowników jest „pokój relaksu”. Specjalnie wydzielona strefa, często wyposażona w takie „pomoce” do relaksu jak chociażby rzutki czy piłkarzyki pozwala zrelaksować się w dowolnym momencie w czasie pracy, w wręcz nieograniczony sposób. Jeśli firma nie ma możliwości wydzielenia osobnego pomieszczenia, to można znaleźć takie rozwiązanie jak specjalnie wydzielone mniejsze strefy, jak chociażby małe budki czy boksy, w których można się wyciszyć. Nie bez znaczenia zostaje również elektroniczne wyposażenie miejsc pracy.

W cenie są specjalnie wydzielone pokoje konferencyjne, w których nie tylko można poprowadzić konferencję czy szkolenie, ale również spotkać się można ze wszystkimi pracownikami jednocześnie lub spotkać w mniejszym, skoncentrowanym gronie. To pozwala skuteczniej współpracować z innymi pracownikami. Część dużych firm idzie o krok dalej i stwarza dla swoich pracowników przestrzeń poza budynkiem firmy. Jednym z takich rozwiązań jest na przykład taras, stworzony nie tylko do odpoczynku, ale również kreatywnej pracy na świeżym powietrzu.

Zmiana otoczenia na takie na świeżym powietrzu pozytywnie wpływa na jakość pracy. W trosce o zdrowie pracowników ich szefowie coraz częściej oferują karnety fitness, umożliwiające wstęp na dowolne zajęcia. Wychodząc naprzeciw rowerzystom część miejsc pracy dysponuje miejscami parkingowymi dla jednośladów i łazienkami wyposażonymi w prysznice.

Otoczenie, a jakość pracy

Pracodawcy coraz częściej dbają o swoich pracowników. Przełamując stereotypy dotyczące miejsc pracy, inwestują w największy kapitał, jakim jest człowiek, przez co wzrasta jakość wykonywanych obowiązków.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *