Dlaczego warto zainwestować w reklamę outdoorową?

01

Reklama zewnętrzna od lat jest chętnie wykorzystywana przez duże marki z różnych branż do prezentacji swoich produktów. Za tym wyborem przemawia duża powierzchnia umożliwiająca dobre wyeksponowanie treści, widoczność i atrakcyjna forma przekazu. Z jakich jeszcze powodów warto zainwestować w reklamę zewnętrzną?

Odpowiednia ekspozycja treści

Billboardy, z uwagi na swoją wielkość oraz sposób zawieszenia, zapewniają reklamodawcom wysoki poziom widoczności. Specjalne stalowe konstrukcje nośne umożliwiają zawieszenie reklamy wiele metrów nad ziemią. Billboard może przyciągać uwagę kierowców przemierzających trasę szybkiego ruchu, ściągać na siebie spojrzenia turystów i mieszkańców miast wybierających się na spacer po centrum. Podświetlenie nocą gwarantuje doskonały poziom widoczności, niezależnie od aktualnie panujących warunków pogodowych. Usługę wykonania i montażu konstrukcji reklamowej wraz z zawieszeniem billboardu oferuje firma billboard-x.pl.

Możliwość dotarcia do wielu klientów jednocześnie

Przez ulice polskich miast codziennie przepływają tłumy mieszkańców – matek z dziećmi, osób spieszących się do pracy, studentów zmierzających na uczelnię i staruszków wybierających się za zakupy. Inwestując w billboard czy citylight mamy pewność, że naszą reklamę zobaczą tysiące lub nawet setki tysięcy osób w różnym wieku. Od reklamy zewnętrznej trudno też uciec – w przeciwieństwie do spotów reklamowych prezentowanych w telewizji, które łatwo zignorować za sprawą pilota.

Nowoczesne formy dopasowane do współczesnych klientów

Cyfrowe billboardy mobilne stają się nośnikiem reklamy przyszłości. Pozwalają na uzyskanie informacji w czasie rzeczywistym. Można je zmieniać dowolnie często i dopasować do aktualnych wydarzeń w sklepie (wyprzedaż, likwidacja końcówki kolekcji, wprowadzenie nowej linii odzieży i tak dalej). Duża elastyczność i dobra widoczność (jaskrawe kolory, wyrazisty wyświetlacz) pozwalają przyciągnąć uwagę bardzo dużej liczby osób przechadzających się po galerii handlowej. Cyfrowe billboardy, oprócz funkcji reklamowej, pełnią również rolę użyteczną, umożliwiając obserwowanie prognozy pogody czy ważnych wydarzeń dla lokalnej społeczności.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *