Gazetka reklamowa dołączona do czasopisma? Być może to pomysł na promocję dla Ciebie

1906_475x256_blog_4-digital-advertising-approaches-that-generate-results

Reklama w czasopiśmie w formie dołączonej gazetki promocyjnej jest często mieczem obosiecznym. Może dostarczyć Ci ekspozycji i potencjalnych klientów, ale współczynnik odpowiedzi prawdopodobnie będzie mniejszy niż przytłaczający w porównaniu z innymi mediami reklamowymi, takimi jak reklama internetowa czy nadawcza.

Wybierz gazetę uważnie

Reklamy w regionalnych i krajowych gazetach mogą być kosztowne. Gazetki promocyjne w lokalnych lub wspólnotowych gazetach są mniej widoczne i mogą zapewnić bardziej zindywidualizowane podejście reklamowe. Jeśli Twoja firma jest zlokalizowana w konkretnym rejonie, z pewnością ma to większe znaczenie, aby skupić się na lokalnych gazetach, które potencjalni klienci częściej czytają.

Reklamowanie się w ten sposób w największych gazetach miejskich może być skuteczne, jeśli oferta produktów lub usług jest wystarczająco mocna lub wystarczająco unikalna, aby ściągnąć klientów z obszaru czytelnictwa do faktycznego miejsca, gdzie można nabyć te produkty.

Zwróć uwagę na swoją konkurencję!

Jest szansa, że konkurenci również będą wydawać pieniądze na reklamy w prasie. Pamiętaj, że zmniejszy to skuteczność kampanii reklamowej w gazecie, ponieważ będziesz walczyć o uwagę klientów, dlatego właśnie twoje gazetki promocyjne muszą być lepsze!

Reklama w gazetach jest sprzedawana na różny sposób. Różne klasyfikacje reklam mogą mieć różne stawki. Na przykład reklama w katalogu usług może być tańsza niż mała gazetka reklamowa umieszczona między stronami pracy. Praktycznie wszystkie gazety oferują zniżki dla reklamodawców kontraktowych, w zależności od ilości zajmowanej przestrzeni przez cały rok kontraktowy.

Skuteczna reklama w gazetkach promocyjnych

Szukaj rabatów – ich zapewnienie jest powszechne, stąd warto się zainteresować tym tematem. Poniżej znajdziesz kilka podstawowych wskazówek na temat tworzenia własnej gazetki promocyjnej.
Nagłówek

Zdobądź uwagę czytelników nagłówkiem lub przyciągającym wzrok wyrazem. Musi to brzmieć krótko i prosto, jednak unikaj używania kontrowersyjnych fraz lub źle się kojarzących.

Zwróć uwagę na zakres

Kieruj się zakresem gazetki, która dobrze pasuje pod Twoją wiadomość. Długa gazetka reklamowa wygląda dobrze i jest dobra dla prezentacji produktów technicznych lub biznesowych. Krótka – pozostawia miejsce na grafiki. Ta kombinacja jest odpowiednia dla modeli reklamowych, dekoracji domowych i innych produktów nawiązujących do stylu życia.

Porównanie

Użyj porównawczych fraz reklamowych np. Wypróbuj tego u nas! Tylko wtedy Twój produkt lub usługa ma szansę oczywistą przewagę nad ofertami konkurentów.

Cała gazetka reklamowa powinno zawierać listę korzyści i powodów, dla których klienci powinni teraz kupić ten produkt lub usługę. Podkreślaj to, używając wyrazu “ty” zamiast słowa “my”. Użyj wypunktowanego tekstu, aby podświetlić kluczowe punkty.

Nie zapomnij też o dołączeniu danych kontaktowych, telefonu, strony internetowej, adresu lub innych informacji o zamówieniu – niezbędnych do podjęcia przez konsumenta decyzji o zakupie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *