Jesteś właścicielem firmy wynajmującej samochody? Pora na rachunek sumienia

rent-car-2-1-1024x683

Ile czasu minęło, odkąd ostatni raz miałeś czas na to, by dobrze przyjrzeć się swojemu biznesowi? Czy to wszystko, co chciałeś osiągnąć? Czy masz określone cele? Czy pracujesz nad tymi celami, czy też straciłeś motywację?

Zadaj sobie takie pytania i pozostań zaangażowany w każdy aspekt swojej działalności. Miej obsesję na punkcie liczb. Skup się na tym, co chcesz zrobić, ale bądź elastyczny. Dowiedz się, jak  pracują Twoi pracownicy. To, jak dobrze to robisz, jest wprost proporcjonalne do tego, ile pieniędzy zarobisz.

Zacznij zarabiać naprawdę pieniądze w biznesie wynajmu samochodów!

W tej branży można spotkać zarówno wielkie wyzwania, jak i wielkie możliwości. W tym artykule kilka pomysłów na zarobienie lepszych pieniędzy dla firm oferujących wynajem samochodów Warszawa.

Rzuć wyzwanie swojemu modelowi biznesowemu.

Poświęć czas, aby przyjrzeć się swoim pojazdom, klientom, rynkowi, stawkom, technologii, osobom obsługującym Twoją firmę i pomyśl o wszystkich możliwościach. Musisz bowiem ewoluować wraz ze zmieniającym się krajobrazem rynku – nie ma mowy o jakichkolwiek przestojach.

Zadaj sobie kilka pytań:

  • Czy mój model biznesowy działa dzisiaj?
  • Czy jest w stagnacji?
  •  Czy moja pozycja na rynku uległa degradacji?

Miej plan i nieustannie rzucaj mu wyzwanie. Wiem, że wszyscy ciężko pracujesz i myślisz, że cały czas to robisz – rzucasz nowe wyzwania swojej firmie. Ale czy robisz to w wystarczający sposób?

Miej obsesję na punkcie liczb.

Firmy, które mają obsesję na punkcie liczb, mają najlepsze szanse na sukces. Poświęć czas na przeanalizowanie każdego możliwego aspektu związanego z liczbami w Twojej firmie, w tym np. przychodu na użytkownika, wykorzystania, średniej długości wynajmu, budowy rezerwacji i zarobków. Sprawdź swoje rachunki i pożyczki. Porównuj, analizuj, zarabiaj więcej.

Poznaj swoją flotę i swoich klientów.

Nie pozwól, aby umowy wpłynęły na twoją decyzję. Zamiast tego pozwól swoim klientom wpływać na Twoją flotę. Czy Twoi klienci będą zadowoleni z używanego samochodu, który jest w dobrej formie i ma 30 000 do 40 000 kilometrów przebiegu? Wypróbuj to.

Utrzymaj kontrolę nad kosztami swojej floty. To Twoja największa szansa na zarabianie pieniędzy i równocześnie rzecz, z którą wiąże się największe ryzyko. Rób też zawsze 12-miesięczny plan floty, który stale się kontroluje przez te 12 miesięcy. Zmień go, aby sprostać wymaganiom stale zmieniającego się rynku wynajmu, branży turystycznej, klimatu gospodarczego i rynku wtórnego.

Kupując pojazd, wiedz, kiedy, gdzie i jak zamierzasz go pozbyć.

Jeśli rynek posprzedażowy chce ładnego koloru, zdobądź go. Cokolwiek to jest, miej plan wprowadzania tych udoskonaleń.

Nie zaniedbuj sprzedaży i marketingu.

Bez sprzedaży i marketingu jesteś tylko kolejną firmą wynajmu. Określ, co wyróżnia Twoją firmę. To właśnie reklamuj i musisz uświadomić klientom to rozróżnienie. Unikalne cechy Twojej firmy zapewniają Ci możliwość przyciągnięcia klienta do Ciebie i tego, że będzie chciał za usługi twojej firmy zapłacić więcej.

Przeczytaj również inne ciekawe artykuły:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>