Kalendarz firmowy na 2018 rok – doskonała forma reklamy twojej firmy

biuwar-3-1

Kolejny rok dobiega końca, za niedługo święta, a później Sylwester. Jak co roku o tej porze, myślimy o prezentach dla naszych bliskich, a prowadząc firmę, także o prezentach dla naszych kontrahentów. Podarowanie drobnego upominku wszystkim naszym tegorocznym klientom, nie tylko sprawi, że z pewnością miło o nas pomyślą, ale także będzie stanowić bardzo dobrą reklamę naszych usług. Jednym z idealnych prezentów dla naszych kontrahentów są na pewno kalendarze sygnowane logo naszej firmy, chcecie wiedzieć dlaczego i jakie okażą się najlepsze? Zapraszamy do lektury!

Ważny efekt wizualny

Jak wiadomo liczy się gest, jednak forma tego gestu także ma znaczenie. Zwykle pod koniec roku udajemy się z drobnymi upominkami do wszystkich naszych klientów, aby podziękować im za zaufanie i wspólną współpracę, a dodatkowo także, by zachęcić ich do dalszego korzystania z naszych usług. Warto postawić wtedy na prezent konkretny taki, który z pewnością przyda się obdarowanym przez nas osobom. Takim podarunkiem może być kalendarz na nowy rok 2018. Wybierając odpowiedni model możemy zdecydować się na kalendarz jednodzielny z widokiem. Świetnie wyglądać będzie zarówno w domu, jak i w biurze. Dobrze jest zlecić jego projekt profesjonalnej firmie, która dobierze odpowiednią grafikę lub jakieś ciekawe zdjęcie lub zdjęcia, które przykują wzrok i będą stanowić niezwykły efekt wrażeniowy.

Budowanie niewidzialnej więzi

Kalendarze to świetna forma promocji naszej firmy! Obdarowując swoich kontrahentów nimi, tworzymy coś w rodzaju niewidzialnej więzi całorocznej. Szczególnie dobrą formą do promocji naszych usług będzie kalendarz trójdzielny. Skondensowane trzy miesiące na jednej planszy, sprawią, że w łatwiejszy sposób będzie można sprawdzać na nich daty, nawet o miesiąc, dwa o przodu. Na takim kalendarzu wystarczy umieścić logo firmy oraz hasło, które nas wyróżnia. Z pewnością  posiadające go osoby będą często zerkać na niego i przy okazji zapamiętywać naszą firmę oraz budować do niej przyjazny stosunek.

Zdobywanie uwagi klienta

Dobrą formą promocji naszej firmy z pewnością okażą się także kalendarze biurkowe, gdyż to one w dużej mierze stanowią źródło najszybszego przykuwania wzroku odbiorcy. Nasz klient może postawić sobie taki kalendarz na swoim biurku pracy i wykonując swoje obowiązki, zerkać na dogodne terminy na kalendarz biurkowy. Kalendarze te nie zajmują dużo miejsca, a dodatkowo nie trzeba wiercić dziur w ścianie, wystarczy postawić na biurku.

W domu, pracy, podróży, na co dzień

Kolejnymi ciekawymi wariantami kalendarzowymi są z pewnością kalendarze wieloplanszowe oraz książkowe. Tutaj nie obejdzie się już bez profesjonalnych drukarni, agencji reklamowych czy grafików. Wymagać one będą od nas pewnego wkładu i pracy, jednak z pewnością pokażą, że jesteśmy firmą, której zależy na klientach i która dba o nich. Kalendarze te to idealna forma promocji, nie tylko pod względem wizualnym, ale i prestiżowym. Dając tego typu kalendarze kontrahentów, pokazujemy, że dbamy nie tylko o jakość naszych usług, ale i o klientów i chcemy im towarzyszyć przez cały rok. W podróży i na co dzień, gdy korzystać będą z kalendarzy książkowych czy w biurach lub domach, gdzie ścianę będą zdobić interesujące graficznie i przyciągające wzrok kalendarze wieloplanszowe.

Kalendarze to świetna promocja firmy. Jako prezent dla naszych klientów, będą nie tylko praktycznym podarkiem, ale także stanowić będą pozytywną reklamę naszych usług oraz pierwszy krok do budowania długotrwałej przyjaźni z naszą marką.

Kalendarze reklamowe do swojej firmy możesz zamówić już dzisiaj w

DrukPolska
http://drukpolska.pl
Tel: 61 25 02 400
E-mail: info@drukpolska.pl
ul. Sprzeczna 9
62-002 Suchy Las

Zapraszamy do naszego biura:
Pon-pt: 8:00 – 16:00

Przeczytaj również inne ciekawe artykuły:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>