Oprogramowanie CRM GoNet

gonet-crm-android-windows

Zarządzający nowoczesnymi przedsiębiorstwami mają świadomość, że utrzymanie stałych i dobrych relacji z klientem to klucz do sukcesu firmy. Nie na darmo specjaliści twierdzą, że zdobycie nowego klienta jest kilkukrotnie droższe, niż utrzymanie dotychczasowego.

Jednym ze sposobów na utrzymanie dobrych relacji jest sprawnie działający system CRM, czyli Customer Relationship Management. Dzięki nowoczesnym systemom informatycznym stało się to zdecydowanie łatwiejsze.

Co to jest CRM?

Koncepcja CRM wzięła się z potrzeby sprawnego zarządzania relacjami między firmą, a jej klientami. W ogólnych zarysach CRM opiera się na identyfikacji kluczowych klientów. Zgodnie z zasadą Pareta, 20 proc. klientów przynosi 80 proc. zysków.

Dlatego tak ważne jest utrzymanie lojalności kluczowych partnerów handlowych. Nowoczesny system informatyczny pozwala znacząco uprościć te działania.

Ponieważ każda firma jest inna, dlatego tak ważna w systemach CRM jest funkcja dostosowania poszczególnych modułów do własnych potrzeb, a także integracji z innymi systemami teleinformatycznymi, od programów do fakturowania po systemy dystrybucji newsletterów i ofert handlowych.

Darmowe demo systemu GoNet CRM

Gdzie szukać?

Jednym z systemów CRM dostępnych na rynku jest GoNet CRM. Opracowany przez polską firmę, w oparciu o doświadczenia z rodzimego rynku, jest przeznaczony dla małych i średnich przedsiębiorstw.

Dzięki szeregowi ciągle rozbudowywanych funkcji, jest w stanie zaspokoić potrzeby większości przedsiębiorstw. Jak przystało na dobry system CRM posiada szerokie możliwości personalizacji, dzięki którym można dopasować go do rzeczywistych wymagań rynku.

Stosowanie CRM w firmie wymaga odpowiedniego przeszkolenia pracowników. Dlatego tak ważne jest, aby był on łatwy do wdrożenia, a także do opanowania przez korzystający z niego personel.

W przypadku nowoczesnych przedsiębiorstw handlowych niezbędne staje się też korzystanie z CRM w trybie zdalnym. Dlatego GoNet CRM dostosowany został do pracy z urządzeniami korzystającymi z systemu operacyjnego Android. Dzięki modułowi replikacji danych możliwy jest dostęp do systemu z dowolnego miejsca. W przypadku braku połączenia z siecią, oferowana jest możliwość pracy offline, z opcją późniejszej synchronizacji danych.

Wśród zalet systemu CRM można wymienić zwiększenie sprzedaży i efektywności działań posprzedażowych, zredukowanie czasu sprzedawców przeznaczonego na czynności administracyjne, zmniejszenie kosztów utrzymania klientów, szkoleń pracowników, a także możliwość korzystania ze spójnego sytemu w obrębie całej firmy.

Dla zainteresowanych systemem, producent udostępnił darmowe demo do przetestowania (https://www.gonetcrm.pl/demo). Pozwala ono na sprawdzenie większości funkcji i sprawdzenie czy uda się przeprowadzić ich stosowanie w firmie.

Dobry system CRM umożliwia także integrację z centralą telefoniczną. Dzięki temu szybko można nawiązać kontakt z klientem. Rozwiązania CRM umożliwiają także obsługę infolinii, dzięki czemu upraszczane są koszty obsługi takiego systemu w firmie i nie trzeba zlecać przygotowania takiej usługi na zewnątrz. Skraca to czas wprowadzania ewentualnych zmian i poprawia relacje z partnerami.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *