Powiew świeżości w Twojej firmie czyli jak skutecznie zadbać o swój wizerunek

five-star-reputation-management

„Jak nas widzą, tak nas piszą”. Jest wiele prawdy w tym przysłowiu. Ponieważ to od zewnętrznego wizerunku zależy ogólna opinia nie tylko o człowieku, ale także o jakiejś firmie działającej w mieście, lub na wsi. Jeśli chodzi o człowieka, to sprawę zewnętrznego wizerunku można szybko i łatwo naprawić (wystarczy się umyć i lepiej ubrać).

Jeśli zaś chodzi o firmę – tu już nie ma tak łatwo, a całość naprawy wizerunku firmy, zależy od jej właściciela. Pracownicy – choćby bardzo chcieli – nic nie zrobią. Mogą się jedynie przyglądać i trzymać kciuki, aby szef ich nie zwolnił, ponieważ akurat z powodu złego wizerunku brakuje na potęgę klientów, z których przecież wszyscy mają utrzymanie. Także szef.

Jak przyciągnąć klienta?

Sposobów na przyciągnięcie klienta do naszej firmy jest wiele. Ale najpierw powinniśmy zacząć od wizerunku budynku, w którym ta firma ma siedzibę. Jeśli dać za przykład takie miasto jak Łódź, to każdy wie, że nie jest ono zbyt czyste. Zresztą, jak każde miasto. Ale Łódź jest miastem przemysłowym. Znajduje się tam wiele przedsiębiorstw przemysłowo – włókienniczych (i nie tylko takich), które skutecznie zanieczyszczają powietrze na samym miastem. Siłą rzeczy, budynki w tym mieście są po prostu brudne.  Oczywiście, właściciele różnych firm starają się dbać o swoje siedziby jak najlepiej potrafią i inwestować w czyszczenie elewacji takiego budynku na tyle często, aby nie dopuścić do nadmiernych zabrudzeń.

Warto inwestować w mycie elewacji tym bardziej, że czysty budynek będzie wtedy taką „perełką” wśród tych niedomytych, szarych i jakby zapomnianych budynków, w których przecież mają siedziby często poważne firmy, zarabiające także poważne pieniądze. Klient przychodzi pod budynek takiej firmy i co widzi? Budynek nie jest ani schludny, ani czysty. Może więc się domyślać, że właściciel takiej firmy także nie będzie się przykładał do roboty, którą ma wykonać na rzecz klienta. To może być bariera nie do pokonania dla potencjalnego przybysza (klienta).

Jak temu zapobiec?

Najlepiej zamówić tanie mycie elewacji, które wykona firma zewnętrzna. Czy jest to rzeczywiście tanie? Oczywiście, ceny mogą być zróżnicowane, jednak gdyby się przyłożyć, można zapewne znaleźć taką firmę, która ma w swych obowiązkach tanie czyszczenie elewacji i przeprowadzi je zgodnie z niewielkimi cenami, które zaproponuje. Po takim czyszczeniu, warto także zainwestować w kolejna pracę, jak np. impregnacja elewacji.

Na czym to polega?

Otóż taka impregnacja zabezpiecza mury budynku przed nadmierną ingerencją czynników atmosferycznych, jak np. woda (deszcz), wilgoć, uszkodzenia mechaniczne, owady, a także promieniowanie słoneczne UV, oraz grzyby i pleśnie, które – jeśli się nie dba i nie pilnuje – mogą znacznie takie mury uszkodzić. Impregnacja nie tylko zapobiega w/w czynnikom, ale także je skutecznie zwalcza. Warto zatem zainteresować się tego typu usługami, aby budynek firmy był nie tylko czysty, ale i także zdrowy dla jego użytkowników.

Więcej o czyszczeniu elewacji dowiesz się na stronie http://www.robserwis.pl/czyszczenie-mycie-elewacji-domow-lodz/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *