5 najlepszych narzędzi do analizy Instagrama do wykorzystania w 2021

Zgodnie z poziomami zaangażowania na Instagramie, platforma ma najwyższe wskaźniki zaangażowania ze wszystkich serwisów społecznościowych w Internecie, co czyni ją niezbędnym zasobem marketingowym do budowania widoczności marki i promowania entuzjazmu wokół Twojej firmy.

Korzystanie z najlepszych narzędzi analitycznych na Instagramie w celu uzyskania informacji potrzebnych do wyświetlania reklam zapewnia maksymalny zwrot z inwestycji.

Korzystając z tej samej koncepcji, co w innych kanałach marketingowych, możesz kierować swoje działania marketingowe na Instagramie, rozumiejąc, do kogo próbujesz dotrzeć i jak to zrobić.

Ponieważ Instagram ma ponad 500 milionów użytkowników, musisz włożyć więcej wysiłku w Instagram.

Narzędzia analityczne na Instagramie pomogą Ci dostosowywać kampanie w miarę postępów, z dodatkową korzyścią polegającą na gromadzeniu informacji o rynku. Jeśli jedna kampania się nie powiedzie, możesz uzyskać wiele informacji, które pomogą Ci osiągnąć lepsze wyniki przy następnej próbie.

Wiele narzędzi jest unikalnych, ale kiedy przeglądasz morze alternatyw, możesz po prostu zamknąć oczy i wybrać coś losowo.

Poniżej omówiliśmy niektóre z najlepszych narzędzi, które zwykle są płatne. Jeśli jednak chcesz mieć darmowe, dobrym rozwiązaniem może być Pikdo .

Najlepsze narzędzia do analizy na Instagramie

1. SocialFox

SocialFox zapewnia odpowiednie narzędzia do uruchomienia skutecznej kampanii na Instagramie, która pomoże Ci uzyskać pożądane rezultaty. Trzy poziomy cenowe w SocialFox umożliwiają wybór tego, co jest najbardziej odpowiednie dla Twojej firmy.

Na przykład możesz śledzić do 25 różnych wskaźników za pomocą SocialFox , a także możesz wprowadzić wszystkie ustawienia tylko dla siebie, takie jak identyfikowanie najpopularniejszych postów w określonym przedziale czasowym lub dla określonej grupy demograficznej.

Możesz użyć SocialFox, aby odkryć szczegóły dotyczące czytelnictwa Twojego konta, w tym informacje o rynku docelowym.

Możliwe jest śledzenie zaangażowania, aby odkryć, co inspiruje Twoich obserwujących, takie jak filtry, liczba postów, hashtagi i zawartość profilu, a następnie wykorzystać te informacje do zwiększenia widoczności, budowania świadomości marki i budowania długotrwałych relacji z twoich lojalnych zwolenników.

Oprócz odkrywania na Instagramie tego, co robią twoi rywale, możesz przestudiować, co osiągnęli, a także wszelkie błędy, które popełnili. Dzięki temu lepiej zrozumiesz sytuację swojej firmy.

Wreszcie SocialFox platforma prezentuje w czasie rzeczywistym wizualne przedstawienie swojej aktywności społecznej w celu wytworzenia społecznie markowych wykresy i wykresy , które graficznie przedstawiają obserwuje zdobytych i straconych, kliknięć i zaangażowanie, wszystko w czasie rzeczywistym – czas.

2. Zegarek marki

Gdy już skończysz budować swoje obserwacje na Instagramie, jednym z najlepszych sposobów na poszerzenie zasięgu Twojej marki jest Brandwatch . Analityka Instagrama znajduje się na naszej liście, ponieważ to wszystko, co robi, ale robi też o wiele więcej.

Brandwatch przez całą dobę obserwuje internet i media społecznościowe, reagując na pojawiające się nowe wydarzenia.

Demonstracja Brandwatch za produkty jest wymagane jako część procesu rejestracji, a Twoje konto jest personali z ed, aby dopasować swoje cele firmowe.

Zaletą tej strategii jest to, że będziesz kupować tylko to, czego potrzebujesz. Biorąc pod uwagę wszystkie dodatki, cena a la carte może kosztować sporo.

Innymi słowy, jeśli szukasz narzędzia analitycznego, które posiada wszystkie dane online, jakich kiedykolwiek będziesz potrzebować, czyni je dostępnymi i przyjaznymi dla użytkownika oraz zapewnia pełną personalizację, Brandwatch jest najlepszym wyborem .

3. Dziurka od klucza

Podobnie jak Brandwatch , Keyhole oferuje przejrzyste ceny à la carte. Wraz ze wzrostem liczby funkcji maleje koszt każdej z nich, a pomoc może być również w pełni zintegrowana.

Będziesz mieć również okazję doświadczyć Keyhole, zanim zdecydujesz się z niego skorzystać, dzięki siedmiodniowemu bezpłatnemu okresowi próbnemu, który daje dostęp do ograniczonej wersji całego pakietu firmowego.

Innowacyjne, proste do zrozumienia, dostarczają spostrzeżenia, które służą kilku celom.

Innym świetnym przykładem rodzaju funkcji, jaką zapewnia, jest śledzenie kont w mediach społecznościowych, takich jak Facebook, YouTube i Twitter, i powiadamianie o każdej wzmiance o Twojej firmie w setkach witryn internetowych, źródłach wiadomości i blogach.

Ponadto umożliwia nieograniczony dostęp do raportów kampanii, które pomagają budować trwającą kampanię, która konsekwentnie wyróżnia się, a także śledzenie informacji o rywalach i identyfikowanie wpływowych osób, które prawie na pewno przyciągną Twoją publiczność.

4. Kombinezon

Jednym z najbardziej uznawaniu Z ed aplikacji do zarządzania multimediami społeczna jest Hootsuite. Artykuł Forbes twierdzi, że ponad 800 korporacji z listy Fortune 1000 korzysta z programu.

Nawet osoby, które są zainteresowane długoterminowo Hootsuite, będą musiały poświęcić czas na studiowanie programu. Jednak firma zajmie się również Tobą. Za 99 USD możesz nauczyć się korzystać z platformy mediów społecznościowych firmy. Alternatywnie, za 249 USD, możesz wziąć udział w zaawansowanym kursie reklamowym w mediach społecznościowych.

Otrzymasz wszechstronność, analitykę, produktywność zespołu i stanowiska – zarządzanie, które mogą marzysz po wykupieniu usługi HootSuite jest.

Zapewnia ona także Państwu w szczegółowym poziomie od zrozumienia skuteczności social media, która obejmuje dowiedzieć się więcej o tym, co będzie się rozwijać swoją widoczność marki i lojalności klientów.

Oprócz statystyk Hootsuite pomaga również w zarządzaniu mediami społecznościowymi. To oprogramowanie umożliwia wymyślanie postów, które inni będą chcieli przeczytać i zaplanowanie ich do późniejszego wykorzystania. Gdy wybierzesz różne witryny, takie jak Instagram, Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest i YouTube, Hootsuite automatycznie opublikuje posty.

Wszystkie główne funkcje są zawarte w podstawowym poziomie usługi, a za tę opłatę otrzymujesz analizy i harmonogramy dla maksymalnie 10 profili.

5. Ikonoskwadrat

Zamiast odwiedzać wiele witryn, aby komunikować się z obserwatorami w mediach społecznościowych, możesz użyć Iconosquare do zautomatyzowania śledzenia na Facebooku, Twitterze i Instagramie, co na dłuższą metę oszczędza czas.

Iconosquare rejestruje wszystkie Twoje tagi i wzmianki, dostarcza metryki dotyczące Twojego wpływu i porównuje Twoją firmę z rywalami, dzięki czemu wiesz, na czym stoisz.

Pomaga zarządzać wszystkimi wpisami w mediach społecznościowych z jednego miejsca. Po opublikowaniu artykułu możesz dodać go do kalendarza, zmienić wygląd i styl na każdej platformie, a Iconosquare zajmie się resztą.

Chociaż Iconosquare nie obejmuje wszystkich funkcji, działa w szerokim zakresie możliwości i jest jednym z najbardziej wszechstronnych dostępnych programów do analizy mediów społecznościowych.

Zarządzanie social media jest idealnie pasuje do małych i średnich organizacjach Z ations które również wymagają pomocy z analityki mediów społecznych.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *