Agencja digital PR w porównaniu z tradycyjną Agencją Public Relations

Wiele marek i firm zastanawia się, po co im agencja digital PR. Jeśli inwestują już w tradycyjny PR, decydenci zakładają, że ich obecna agencja public relations będzie w stanie poradzić sobie ze wszystkimi szansami i wyzwaniami, które pojawiają się na horyzoncie.

Ale w dzisiejszym cyfrowym wszechświecie po prostu tak nie jest. Jeśli chodzi o kwestię cyfrowej agencji PR w porównaniu z tradycyjną agencją PR, wiemy, że agencje cyfrowe oferują możliwości wykraczające poza zakres firm, które koncentrują się na bardziej tradycyjnym podejściu do public relations.

Chcesz dowiedzieć się więcej o tym, co odróżnia agencję digital PR od reszty? Czytaj dalej, a będziesz wiedział która agencja pr warszawa jest dla Ciebie.

Kluczowe różnice między agencją Digital PR a tradycyjną agencją PR

Cyfrowa agencja PR może zapewnić klientom ekspozycję w wielu lokalizacjach online i offline – w zasadzie wszędzie tam, gdzie dzisiejsza publiczność korzysta z kluczowych komunikatów. Od umieszczania w mediach online po zaangażowanie w mediach społecznościowych, cyfrowa agencja PR zapewnia wyniki wykraczające poza ograniczenia tradycyjnej firmy PR.

Cele. Zarówno agencja digital PR, jak i tradycyjna agencja PR mają ten sam cel, tj. wzmacnianie reputacji swoich klientów i zwiększanie widoczności wśród docelowych odbiorców. Tak więc główna różnica między nimi nie polega na tym, co próbują osiągnąć – chodzi o to, jak to robią i konkretne wyniki, które osiągają.

Kanały. W porównaniu do tradycyjnej agencji PR, agencja digital PR ma w swoim zestawie znacznie więcej kanałów. Chociaż wiele agencji cyfrowych zajmuje się również tradycyjnymi miejscami docelowymi w mediach, mają one możliwość wykorzystania witryn internetowych, blogów i innych miejsc docelowych online do dostarczania wiadomości w czasie rzeczywistym w coraz bardziej wyrafinowanym wachlarzu globalnych kanałów internetowych.

Interakcja z odbiorcami. Tradycyjny PR to często rozmowa w jedną stronę, w której marka przedstawia kluczowe komunikaty do konsumpcji przez głównych odbiorców. Ale agencja digital PR specjalizuje się w tworzeniu dwustronnych rozmów i autentycznym dialogu z odbiorcami, tworząc ekscytujące możliwości interakcji z marką i zaangażowania klientów.

Najlepsze agencje digital PR łączą PR i digital marketing, aby stworzyć skoordynowaną i kompleksową strategię marki.

Co może zaoferować agencja Digital PR?

Biorąc pod uwagę stan technologii, większość firm zajmujących się public relations chętnie określa się jako cyfrowa. Istnieje kilka podstawowych możliwości, które prawdziwa agencja digital PR powinna wnieść do Twojej firmy.

Możliwości optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO) są warunkiem wstępnym sukcesu na dzisiejszym rynku PR. Zabezpieczając miejsca docelowe online o wysokiej widoczności i optymalizując treści cyfrowe, wykwalifikowana agencja PR może sprawić, że Twoje wiadomości będą znacznie bardziej atrakcyjne dla Google i innych wyszukiwarek. Świetne treści napędzają świetny public relations. Cyfrowa agencja PR integruje generowanie treści z PR i innymi funkcjami, poprawiając pozycjonowanie Twojej marki jako lidera i umożliwiając Twoim treściom osiągnięcie większego wpływu w wielu kanałach cyfrowych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *