Anna Strzelczyk — ekspertka od nieruchomości, która chętnie dzieli się wiedzą

Polski rynek nieruchomości rozwija się dynamicznie. Szybko zmieniają się przepisy związane ze sprzedażą domów i mieszkań oraz przepisy podatkowe. Dodatkowo konkurencja na rynku jest spora. Z tego względu, żeby dobrze sprzedać nieruchomość, trzeba wykonać sporo pracy. Na szczęście można zwrócić się o pomoc do doświadczonych pośredników. Jednak skorzystanie z ich usług to niejedyna opcja. Coraz częściej eksperci dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem w sieci, dzięki czemu możesz uniknąć powszechnych błędów, jeżeli zdecydujesz się na samodzielne znalezienie kupca i przeprowadzenie transakcji. Taką specjalistką jest między innymi zdobywczyni Orła Nieruchomości w 2021 roku — Anna Strzelczyk. Przeczytaj, kim jest i w jaki sposób edukuje swoich odbiorców.

Kim jest Anna Strzelczyk?

Anna Strzelczyk już od ponad 14 lat pracuje w branży nieruchomości. Jest licencjonowaną pośredniczką w obrocie nieruchomościami i brokerem nieruchomości z tytułem Mistrza. Poza tym, że jest właścicielką biura nieruchomości „D.S. Plus Nieruchomości”, jest współzałożycielką i prezeską start up’u iKuku, czyli aplikacji, która pomaga znaleźć nieruchomość w wymarzonym miejscu w 60 sekund. Ukończyła także kurs Mediatora Sądowego w Centrum Szkoleń Prawnych Dr. Grzegorza Frączka w Katowicach.

Jednym z przełomów dla Anny Strzelczyk był rok 2020, czyli trudny czas pandemii, który wielu z nas otworzył oczy na różne kwestie. W tym roku ekspertka zaczęła odkrywać kolejne nowinki technologiczne, których teraz z powodzeniem używa w pracy pośrednika nieruchomościami. Obecnie wykorzystuje między innymi potencjał social mediów w dotarciu do swojej grupy docelowej — obecnych i przyszłych klientów, a także wszystkich, którzy chcą po prostu wyedukować się w zakresie nieruchomości. Aktywnie działa na Facebooku, Instagramie i TikToku. Rozwija także swoją serię podcastów publikowanych na platformie YouTube.

Dla kogo przeznaczony jest podcast Nieruchomości bez ściemy, czyli pogadanki u Anki?

Nieruchomości bez ściemy, czyli pogadanki u Anki to podcast dla wszystkich, którzy szukają porad i informacji dotyczących świata nieruchomości. Anna Strzelczyk w swoich audycjach odpowiada na wiele nurtujących pytań i zaprasza ciekawych ludzi z branży, którzy także dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. W podcaście nie brakuje też ciekawych (a czasem zabawnych) anegdot z życia agenta nieruchomości i prawdziwych historii, dzięki którym odbiorcy mogą lepiej zrozumieć branżowe zawiłości.

Zastanawiasz się, jak znaleźć odpowiedniego agenta i jak będzie wyglądała Wasza współpraca? A może interesuje Cię, jak krok po kroku sprzedać mieszkanie bez jego pomocy? Między innymi na takie pytania odpowiedzi znajdziesz, słuchając odcinków podcastu Nieruchomości bez ściemy, czyli pogadanki u Anki.

Podcasty — format, którego popularność stale rośnie

Anna Strzelczyk to jedna z wielu ekspertek, która dostrzegła potencjał formatu, jakim jest podcast. Specjaliści z praktycznie wszystkich branż, którzy wiedzą, jak ważne jest budowanie marki osobistej i dostarczanie wartościowych treści, nagrywają swoje audycje. Właśnie, bo czym dokładnie jest podcast? To rodzaj audycji internetowej, która jest zazwyczaj publikowana przez autora regularnie. To przekaz audio (czasem wideo), który można odtwarzać w dowolnym miejscu i czasie, głównie przez aplikacje (np. Spotify), w serwisach internetowych (np. YouTube), lub bezpośrednio przez odtwarzacz umieszczony na stronie publikującej podcast.

Choć podcasty nie są formatem zupełnie nowym, w ostatnich latach panuje na nie prawdziwy boom. Skąd wynika ich sukces? Przede wszystkim podcasty to skondensowana, łatwo dostępna i atrakcyjna forma przekazywania treści, która przy okazji pozwala odpocząć naszym wiecznie przebodźcowanym oczom. Co więcej, audycji możesz słuchać niemal w każdym miejscu – jadąc komunikacją miejską, stojąc w kolejce, czy leżąc w wannie. Wystarczy, że masz urządzenie mobilne z internetem i wyszukasz podcast, który Cię interesuje. Podcasty mają też tę przewagę nad audycjami radiowymi, że ich twórcą może zostać każda osoba, która ma coś ciekawego do powiedzenia, pomysł i ochotę. Wystarczy, że nagra swoją audycję, udostępni ją i… gotowe!

Nic więc dziwnego, że eksperci tacy jak Anna Strzelczyk — świadomi siły, jaką mają przydatne i wartościowe treści — chętnie sięgają po podcasty, jako kolejny sposób dotarcia do swoich odbiorców.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *