Bądź stylowa również w pracy – o tym co się nosi tego lata rozmawiamy ze stylistką Joanną Bach

preview

Red.: Modnie czy nie – o tym jak ubierać się stylowo do pracy, by nie nagiąć narzuconego dress code rozmawiamy dzisiaj z Panią Joanną Bach – stylistką specjalizującą się właśnie w modzie biznesowej. Dzień dobry Pani Asiu – od czego zaczynamy rozważania? Czy codzienne wyzwania kobiety pracującej mogą być jeszcze bardziej wyczerpujące niż znalezienie czegoś odpowiedniego do założenia do pracy?

P.Joanna: Owszem, choć mężczyznom może się to wydawać banalne to kobietom modnie i zgodnie z wymogami ubrać się do pracy nie zawsze jest łatwo. Nawet kobiecie o nienagannym poczuciu stylu muszą zabraknąć pomysłów, zwłaszcza zimą. I chociaż ich kreacje w miejscach pracy mogą się różnić – prawda jest taka, iż każda kobieta jest w stanie ubierać się jak szef.

Red.: Czym oprócz stroju każda kobieta może podkreślić swoje piękno?

P.Joanna: Obowiązkiem jest delikatny makijaż, dobrze dobrany krem do twarzy, eyeliner i schludna fryzura. To podstawa.

Red.: Ile czasu modnej kobiecie może zająć przygotowanie stroju do pracy?

P.Joanna: Moje klientki dzięki mojej pomocy są w stanie zrobić to już w około 5 minut o poranku. Naprawdę w tam krótkim czasie są w stanie zdecydować co ubrać. Czasem być może dłużej, jeśli muszą założyć coś, co będzie wymagało więcej czasu. Trwa to mniej więcej tyle ile pierwsza, poranna kawa.

Red.: Jaka jest największa wskazówka, jaką można poradzić odnośnie ubioru paniom pracującym w w biurze?

P.Joanna: Kobieto – nie bądź zdenerwowana, ale bądź bardziej zrelaksowana. Ja dziś jestem maksymalnie, a też kiedyś zaczynałam. Każda z kobiet czuje że musi coś udowodnić, że musi zrobić maksymalne wrażenie estetycznie, podczas gdy chodzi o to, by przede wszystkim czuć się dobrze samą ze sobą. Najważniejszą wskazówką jest jednak to, by nauczyć się jaki styl ubierania się będzie prezentował się najlepiej na danej sylwetce.

Red.: Czym powinien się charakteryzować strój nieco bardzie formalny, gdy trzeba przedłożyć prezentację, spotkanie lub zorganizować rozmowę kwalifikacyjną?

P.Joanna.:Najlepiej połączyć elementy odzieży, które z jednej strony są przystępne – a z drugiej nieco dziwaczne – tak tworzy się swój styl. Trzeba zwracać uwagę na kształt i teksturę. Nade wszystko najważniejsze jest, aby każda kobieta w tak ważnym momencie czuła się przede wszystkim wygodnie i swobodnie i pięknie… a stylowy ubiór na pewno pomaga w osiągnięciu tego celu.

Red.: Jaka jest jedna rada, którą dajesz swoim klientkom?

P.Joanna.: Prostota zwycięża za Ciebie za każdym razem. Jednak proste – nie znaczy nudne – niezależnie od tego jak szalony strój jest, minimalizm zawsze jest odpowiednim wyborem.

Red.: A czy jest coś takiego, czego nigdy nie powinno zakładać się do pracy?

P.Joanna.: klapki lub dżinsy. I to nawet gdy takie spodnie są w modzie -nie powinno się ich mimo wszystko zakładać. Myślę, że to w prosty sposób przekłada się na etykę pracy.

Red.: Dziękuję za rozmowę, myślę iż pomogła Pani wielu zagubionym w modzie paniom.

P.Joanna: Ja również bardzo dziękuję i życzę wszystkim stylowego powodzenia!

Wywiad opublikowano dzięki uprzejmości firmy sklep.motiveandmore.pl (sprawdź najnowszą kolekcję: Sukienka tulip Motive & More)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *