Chcesz przenieść firmę do Warszawy?

142246259947147700

Chcesz przenieść firmę do stolicy, ale boisz się i nie wiesz jak to zrobić? Jest kilka rozwiązań, którym warto się uważnie przypatrzeć. Przedstawiamy najciekawsze z nich.

1. Wynajem biura.

Jeśli Twoja firma potrzebuje stałej siedziby, musisz znaleźć biuro. Zastanów się, czy w  pierwszych miesiącach opłaca ci się płacić za prestiżową lokalizację. Być może Twój klient oczekuje niskiej ceny, a nie biura w centrum? Czasami wystarczy dobry ekspres do kawy, żeby zrekompensować niedogodną lokalizację albo surowe wnętrze. Może musisz mieć niewielką salę konferencyjną albo stanowiska dla wielu pracowników? Posiadasz własne meble i sprzęt biurowy albo oczekujesz, że w nowym biurze znajdzie się wysokiej jakości sprzęt informatyczny? Jest bardzo wiele zmiennych, więc najpewniej tylko ty sam jesteś w stanie ustalić parametry poszukiwanej przestrzeni. Wszystko zależy od charakteru Twojej firmy, jednak podejmując decyzję warto kierować się przede wszystkim rozsądkiem i kalkulacją.

2. Wynajem biura na godziny.

Dopiero zaczynasz? Główną działalność prowadzisz w innym mieście? Chcesz pokazać klientowi wysoki standard obsługi, na który nie do końca Cię stać? Dobrym rozwiązaniem są biura na godziny. To miejsca dedykowane małemu i mobilnemu biznesowi. Są komfortowe, w pełni wyposażone i dopasowane do indywidualnych potrzeb. Standardowo posiadają dostęp do Internetu. Nie musisz utrzymywać biura cały miesiąc, skoro tylko kilka godzin w tygodniu potrzebujesz biurowej przestrzeni. Być może jeszcze rzadziej? Nie szkodzi! Biura na godziny wydają się świetną opcją! Ich dodatkową zaletą jest to, że możesz umawiać się na spotkania nawet z niewielkim wyprzedzeniem.

3. Biura wirtualne.

To również propozycja dla osób, które nie chcą inwestować w drogi najem biura i jego obsługę. W przeciwieństwie do oferty wynajmu biura na godziny, ta opcja zawiera pełną obsługę księgową i informatyczną Twojego przedsiębiorstwa. Posiadając wirtualne biuro masz również adres korespondencyjny i siedzibę, którą możesz zarejestrować w KRS-ie. Dodatkowo możesz umawiać w swoim biurze spotkania. Dzięki tej ofercie oszczędzasz kilkanaście tysięcy złotych w skali roku! To ogromna kwota dla początkującego interesu! Co ważne, ciągle możesz utrzymywać kontakt z osobami, które obsługują Twoją firmę. Dzięki temu łatwiej jest Ci kontrolować całość.

Jak szukać?

Wszystkie wymienione opcje znajdziesz na portalu dagocentrum.pl, który zajmuje się profesjonalnym wynajmem sal konferencyjnych, biur, biur wirtualnych i biur na godziny w prestiżowych lokalizacjach. Warszawa – stolica polskiego biznesu – nie musi być droga! Przekonaj się sam! Nie jest to trudne szczególnie, kiedy towarzyszy Ci profesjonalny i życzliwy doradca. Warto szukać opcji niestandardowych, tym bardziej, że są one coraz ciekawsze. Już niedługo Polska może okazać się istotnym centrum outsourcingowym, nic dziwnego więc, że oferty dla przedsiębiorców są coraz bardziej dopasowane do indywidualnych potrzeb! Być może czeka nas rewolucja na rynku wynajmu nieruchomości dla biznesu?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *