Co packing, czyli konfekcjonowanie produktów

Co packing jest procesem obejmującym pakowanie, przepakowywanie towarów oraz wymianę zniszczonych opakowań. Firma w ramach usługi co packingu wysyła do klientów końcowych produkty i zestawy promocyjne wraz z materiałami reklamowymi.

Czym jest co packing?

Co packing, czyli konfekcjonowanie produktów jest to wygodny i opłacalny proces, zmniejszający koszty prowadzenia biznesu. Firma zewnętrzna w ramach usług co packingu wykonuje pakowanie, przepakowanie towarów oraz wymianę uszkodzonych opakowań jednostkowych. Konfekcjonowanie obejmuje również tworzenie zestawów promocyjnych i etykietowanie produktów.

Usługa co packingu odbywa się w przedsiębiorstwie lub w firmie, zajmującej się outsourcingiem. Możecie zlecić pakowanie usługowe wyrobów gotowych do sprzedaży oraz zestawów promocyjnych dla sieci dystrybucyjnej i klientów końcowych. Jeśli interesuje Państwa co packing, czyli konfekcjonowanie towarów, warto zwrócić się do firmy All About Packaging. Usługi co packing ograniczą przede wszystkim koszty prowadzenia działalności.

Jak przebiega przepakowywanie produktów do opakowań zbiorczych?

Przepakowanie produktów przebiega zgodnie z wytycznymi klienta. Firma All About Packaging zajmująca się umieszczaniem artykułów w opakowaniach zbiorczych realizuje zamówienia kompleksowo. Zlecona usługa co packingu obejmująca gotowe produkty i półprodukty dotyczy również projektowania opakowań, foliowania i dołączanie materiałów reklamowych do odbiorców.

Konfekcjonowanie produktów jest doskonałym rozwiązaniem dla wytwórców produktów i pośredników w sprzedaży. Korzystają z usług sklepy e-commerce, ponieważ nie muszą zajmować się pakowaniem produktów przed wysyłką do klientów. Odchodzi im także obsługa zwrotów i wymiana zniszczonych opakowań, bo wszystkie obowiązki przejmuje operator logistyczny, w ramach co packingu.

Dlaczego outsourcing usług logistycznych jest wygodnym rozwiązaniem?

Samodzielne konfekcjonowanie towarów jest problematyczne, szczególnie w firmie oferującej bogaty asortyment. Musi dysponować odpowiednim magazynem, a za wynajem powierzchni dzierżawca pobiera często wysoki czynsz. Do tego dochodzą koszty za energię i ogrzewanie oraz wynagrodzenia dla pracowników. W przypadku braku sprzedaży biznes przynosi straty.

Rozwiązaniem jest outsourcing usług logistycznych, ponieważ przedsiębiorca płaci tylko za wykonane usługi. Producent czy dystrybutor podpisuje umowę na realizację zamówień dla klientów i skupia się na sprzedaży i generowaniu zysków, a całą resztą zajmuje się firma oferująca outsourcing usług logistycznych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *