Czas na wykorzystanie potencjału wideo w swoich kampaniach!

Viral nigdy nie powinien być celem kampanii marketingowej wideo (nigdy!), Ale są pewne rzeczy, których nie jesteśmy w stanie zignorować.

Słyszeliśmy wiele takich statystyk:

  • 5 miliardów filmów jest oglądanych codziennie w YouTube

  • 1200% więcej akcji generowanych jest przez filmy społecznościowe niż tekst i obrazy

  • filmy na stronach docelowych zwiększają konwersje o 80%

  • 80% użytkowników jest sobie w stanie przypomnieć reklamę wideo, którą widzieli w Internecie w ciągu ostatniego miesiąca

No cóż, jeśli tak jest, dlatego najlepiej już teraz zapoznać się z najlepszymi praktykami, które dadzą Ci pewność, że kampanie marketingowe wideo wstrzelą się w Twoje cele i popchną Twoje media społecznościowe do przodu. Poniżej przedstawiamy niektóre z naszych ulubionych wskazówek, które pomogą Ci stworzyć atrakcyjne, inspirujące i przydatne filmy wideo. Pamiętaj też, że nawet jeśli sam nie chcesz się za to zabierać agencje takie jak https://playcolors.pl/ są po to, by Cię w tym temacie odciążyć i zrobić to absolutnie doskonale.

1. Wideo wokół historii, a nie sprzedaży

W Internecie jest mnóstwo bredni na temat sprzedaży, co aktywnie denerwuje i odpycha klientów. Nie pozwól, aby Twoja marka była kolejnym powodem do zniechęcenia – zamiast tego film powinien koncentrować się na historii, a nie na sprzedaży. Pamiętaj: te same zasady, które obowiązują w przypadku marketingu treści pisemnych, dotyczą marketingu wideo – skup się na wartości, jaką zapewniasz swoim klientom.

Wykorzystaj emocjonalną siłę wideo, odwołując się do potrzeb swoich klientów i ukrytych pragnień. Boisz się, że w ten sposób stracisz poważanie? Zawsze możesz umieścić strategiczne i odpowiednie CTA obok śledzonego adresu URL na końcu filmu (oczywiście wcześniej upewnij się, że pasuje do ogólnej historii).

2. Spraw, by Twój film wideo był najlepszy w 10 sekundach

Jedna piąta twoich widzów kliknie film i w ciągu 10 sekund lub krócej go wyłączy. Krótko i rzeczowo – to właśnie polecają eksperci od wideo. Nasza rada? Przejdź od razu do opowieści i odpowiedz na oczekiwania jużod samego początku (w ciągu pierwszych 5 do 10 sekund). Spróbuj wzbudzić ciekawość odbiorców, zadając pytania i używając zwiastunów, aby od razu przyciągnąć ich uwagę.

Twoje nagranie wideo powinno natychmiast przekazać jego wartość i odpowiedzieć na pytanie „dlaczego powinienem to obejrzeć?”, Które pojawi się w umyśle odbiorców. Czy powinni to oglądać, ponieważ to rozśmieszy ich, ponieważ zainspiruje ich do działania lub dlatego, że nauczy ich czegoś nowego?

3. Użyj Humoru w swoim filmie. Przestań być taki nudny!

Często w świecie korporacji, ludzie denerwują się gdy wchodzi temat komedii i twierdzą, że nie ma u nich w firmie na to miejsca. Czego więc chcą twoi odbiorcy? Chcą się śmiać, chcą czuć się oświeceni, chcą zostać wyrwani z nudnych godzin w pracy i zapomnieć o swojej rzeczywistości. Dobrze przemyślana marka może czerpać ogromne korzyści z używania humoru w swoich materiałach wideo, dlatego nie próbuj naśladować sztywnego tonu. Wyróżnij się i zaryzykuj bycie zabawnym.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *