Czy kurtki softshell z logo firmy to dobra reklama?

Jeśli chcesz wypromować swoją markę lub firmę, to musisz przede wszystkim zaistnieć w świadomości odbiorców. Dzięki temu, gdy będą szukali pewnych usług czy produktów, to od razu przypomną sobie o Tobie. Dlatego dobrym pomysłem jest inwestycja w gadżety reklamowe. Jednak nie musisz ograniczać się jedynie do długopisów bądź do notesów. Ciekawą opcją są też kurtki softshell z nadrukiem – poznaj zalety tego rozwiązania.

Dlaczego warto wybierać kurtkę softshell z logo?

Funkcjonalny dodatek

Zwróć uwagę na to, że kurtki softshell z nadrukiem to przede wszystkim gadżet, z którego obdarowane osoby mogą korzystać każdego dnia. To znacznie wzmacnia jej funkcje promocyjne. W końcu podczas każdego spaceru, wycieczki rowerowej czy zakupów bardzo dobrze widoczne będzie logo i nazwa Twojej firmy. Poza tym klienci lub pracownicy na pewno docenią fakt, iż kurtka jest bardzo przydatna, a dodatkowo chroni przed wiatrem i deszczem. Ważne jest tylko to, żebyś zdecydował się na ciekawy model. Nie będziesz mieć z tym problemów, bo wiele firm oferuje takie kurtki. Jedną z nich jest giftyonline.pl.

Widoczne logo

Skoro stawiasz na większy gadżet reklamowy w porównaniu do długopisów, czapek i notatników, to zyskujesz sporą przestrzeń na zaprezentowanie logo firmy. Dzięki temu na pewno będzie wyraźne, a do tego wyjątkowo czytelne. To ogromna zaleta, która wyróżnia kurtki softshell z nadrukiem. Ważne jest tylko to, abyś zdecydował się na gładki model. W takim przypadku logo i nazwa będą widoczne nie tylko dla osoby, noszącej kurtkę, ale również dla postronnych osób. Właśnie wtedy znacznie zwiększy się rozpoznawalność Twojej firmy, a każda z obdarowanych osób stanie się żywą i skuteczną reklamą.

Dopasowanie kolorystyczne

Kurtka softshell z logo firmy ma stać się symbolem marki, produktu lub przedsiębiorstwa. Dlatego nie możesz ograniczać się jedynie do jakości nadruku, rodzajów fonta i umiejscowienia elementów graficznych. Ogromne znaczenie ma również kolor odzieży. Najlepiej, jeśli będziesz kierować się identyfikacją wizualną firmy. W ten sposób zaczniesz budować świadomość marki, a do tego wybrane barwy zaczną się kojarzyć odbiorcom właśnie z Tobą. Wtedy nawet nie będą musieli patrzeć na nazwę firmy, aby zrozumieć, z kim mają do czynienia. Na pewno nie raz doświadczyłeś podobnego zjawiska. Szczególnie jest to dostrzegalne w przypadku liderów typu Coca-Cola, Pepsi czy Castorama. Jednak nie musi odnosić się to jedynie do tych największych przedsiębiorstw. Ty również możesz z niego skorzystać, a do tego zasygnalizować odbiorcom obszar działania i branżę, w jakiej działasz.

Polecamy:
Integracja online – bezpieczny sposób na tworzenie więzi w zespole

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *