Jak dobrze zorganizować event firmowy?

Eventy firmowe zyskują coraz większą popularność nie tylko w korporacjach i innych dużych przedsiębiorstwach. Na ich organizację decydują się również mniejsze podmioty, a okazją do tego są np. firmowe rocznice, święta czy po prostu chęć podziękowania pracownikom i ich wynagrodzenia. Podpowiadamy, o czym warto pamiętać podczas ich organizacji, aby wydarzenie zakończyło się sukcesem.

Odpowiednio dopracowany program

Każde wydarzenie firmowe jest okazją do spotkania się ze sobą pracowników, a także ich integracji.  Jeśli zdecydujesz się, aby za event odpowiedzialna była profesjonalna agencja eventowa, całość zostanie zaplanowana po konsultacji z Tobą i poznaniu potrzeb oraz oczekiwań firmy. Dzięki temu wydarzenie może stać się ciekawsze, a także wartościowe merytorycznie i nie będzie polegać wyłącznie na niezobowiązujących rozmowach przy stole.

Część merytoryczna

O wspomnianą merytorykę zadbasz, uwzględniając w planie punkty związane z charakterem pracy oraz działalnością firmy. Event może zostać wzbogacony o szkolenie, wizytę znanego gościa z branży czy prelekcje tematyczne. Jest to często stosowane rozwiązanie, które pozwala na połączenie przyjemnego z pożytecznym. Pracownicy mogą dowiedzieć się czegoś nowego oraz poświęcić uwagę wartościowym kwestiom w okolicznościach znacznie przyjemniejszych i mniej zobowiązujących od codziennych wizyt w biurze. O odpowiednie zaplanowanie wydarzenia zadbasz, powierzając jego organizację Grupie Adventure Planet, która oprócz tego realizuje m.in. wyjazdy zagraniczne dla firm.

Rozrywka

Również rozrywkowa część imprezy może zawierać ciekawe atrakcje dla uczestników i wzbogacać dane wydarzenie. Pracownicy mogą zapamiętać dzięki temu event na długi czas oraz lepiej zżyć się ze sobą, a także z samą firmą. Pomysłów w tym zakresie może być tak naprawdę tysiące, a firma realizująca wydarzenie może dostosować propozycje do oczekiwań organizatora. Na Twoim firmowym evencie może zagościć gwiazda show-biznesu, czy też odbyć się koncert. Popularne są też eventy tematyczne, na których dekoracje i stroje mają nawiązywać do konkretnej tematyki – np. epoki historycznej, czy regionu świata. Całość poprowadzi grupa animatorów, która zadba o to, aby podczas zabawy przez cały czas było ciekawie, a jej uczestnicy mogli wykazać się kreatywnością oraz poczuciem humoru.

Określenie potrzeb

Porady te można podsumować stwierdzeniem, że zanim dojdzie do organizacji eventu, konieczne jest jak najściślejsze sprecyzowanie potrzeb, oczekiwań, czy też budżetu, jakim dysponuje dana firma. Im więcej informacji uzyska agencja eventowa odpowiedzialna za organizację imprezy, tym bardziej wartościowa oraz atrakcyjna będzie ona dla uczestników. Pozwoli też budować wizerunek przedsiębiorstwa oraz wykorzystać materiały z wydarzenia w celach marketingowych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *