Jak napisać świetną ofertę pracy?

Zatrudnianie wielkich talentów zaczyna się od przyciągania wielkich talentów. Oto, jak tworzyć skuteczne, angażujące i integracyjne opisy stanowisk kierowane do najlepszych kandydatów na dane stanowisko.

Zatrudnianie wielkiego talentu zaczyna się od przyciągnięcia odpowiedniego talentu. W tym przypadku kluczowy jest skuteczny, angażujący i integracyjny opis stanowiska pracy. Przy odrobinie wysiłku z góry możesz opracować właściwy opis stanowiska, aby przyciągnąć do swojej listy szerokiej gamy wysoce utalentowanych kandydatów – i upewnić się, że nie wyłączasz talentów, zanim jeszcze złożą podanie. Możesz też skorzystać z pomocy profesjonalistów, takich jak https://allthejobs.pl/.

Najlepsze opisy stanowisk łączą w sobie:

  • odrobinę marketingu,
  • realności roli,
  • niezbędnych umiejętności i kompetencji,
  • kultury organizacji.

Wszystkie te elementy razem są kluczem do tego, jak zaprezentować ofertę pracy na rynku. Oprócz standardowego opisu roli oraz wymaganych umiejętności i doświadczenia, rekruterzy i menedżerowie ds. Rekrutacji muszą położyć nacisk na kulturę, misję i wartości, aby uniknąć złego zatrudnienia. Aby mieć pewność, że przyciągasz zróżnicowaną grupę wysoko wykwalifikowanych kandydatów, musisz także upewnić się, że opisy nie zrażają kobiet, osób kolorowych, czy osób niepełnosprawnych.

Określ właściwie stanowisko

Jeśli masz problemy z obsadzeniem wakatów dla tego krytycznego programisty lub „guru” marketingu cyfrowego, prawdopodobnie zniechęcasz kandydatów posługujących się tym właśnie językiem. Wiemy, że dziwne tytuły stanowisk mogą być zabawne i wskazywać na bardziej wyluzowaną kulturę. Jednak bez kulturowego układu odniesienia użycie ich w ofertach pracy może wpłynąć na skuteczność ogłoszenia o pracę. Większość ludzi szuka ról, które odpowiadają ich umiejętnościom i doświadczeniu, dlatego używanie terminów takich jak „guru” w nazwach i opisach stanowisk może zmylić poszukujących pracy i zniechęcić ich do aplikowania.

Kreatywność może pomóc wyróżnić się na stanowisku pracy, ale nie bądź tak ezoteryczny, aby przegapić kandydatów, którzy szukają tej samej pracy pod inną nazwa. Najlepiej, jak potrafisz, zintegruj standardowy język branżowy ze swoimi tytułami stanowisk.

Pamiętaj, że musisz znaleźć swoją firmę i wolne miejsce pracy. Aby to zrobić, wyjdź z umysłu swojej firmy i wewnętrznej terminologii. Jeśli nazwiesz to„ menedżerem ds. Relacji z klientami ”, a oni szukają częściej używany „menedżer konta”, przegapisz tych kandydatów.

Zacznij od krótkiego, angażującego przedstawienia oferty pracy

Ten przegląd składający się z jednego do czterech zdań powinien zawierać opis głównej funkcji stanowiska, sposobu, w jaki przyczynia się ono do realizacji większych celów firmy i dlaczego jest ważne nie tylko dla firmy, ale także dla całego społeczeństwa. Na przykład spróbuj odpowiedzieć na pytanie: w jaki sposób ta praca przyczynia się do polepszenia życia ludzi lub rozwiązania istniejących problemów biznesowych lub społecznych?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *