Jak wygląda zdalna praca w polskim CRM-ie?

CM_Blog1

Dobra organizacja oraz sprawne przekazywanie informacji to podstawa każdej działalności. Prowadzenie firmy wymaga efektywnych sposobów komunikacji z klientami oraz między pracownikami. Niestety małe przedsiębiorstwa często nie mogą sobie pozwolić na wdrożenie zaawansowanych systemów, których użytkowanie wiąże się zazwyczaj ze zbyt dużymi kosztami. Dlatego warto zwrócić uwagę na rozwiązanie, jakim jest miniCRM, czyli aplikacja przygotowana specjalnie z myślą o małych oraz średnich firmach.

MiniCRM jako aplikacja internetowa

MiniCRM to bardzo przejrzysta i funkcjonalna aplikacja internetowa, która umożliwia łatwe zarządzanie relacjami z klientami. Wśród dostępnych funkcji znajduje się m. in. przechowywanie i organizowanie wszystkich ważnych informacji potrzebnych w czasie pracy, np. zadań do wykonania, terminów spotkań, szczegółowych ustaleń z klientami, plików lub notatek. MiniCRM to nie tylko doskonały sposób na usystematyzowanie i przechowywanie istotnych danych, ale także praktyczne i przydatne narzędzie, które pozwala na usprawnienie pracy w zespole, wymianę informacji oraz raportowanie. Aplikacja gwarantuje również bardzo wysoki poziom bezpieczeństwa i ochrony danych klientów, które są przechowywane w profesjonalnej, nowoczesnej serwerowni. Ważne informacje są chronione przed utratą dzięki automatycznym kopiom bezpieczeństwa. Wszystkie dane przesyłane między miniCRM i użytkownikami podlegają szyfrowaniu, co dodatkowo podnosi poziom bezpieczeństwa.

CRM

Dla kogo został stworzony?

MiniCRM został zaprojektowany z myślą o małych oraz średnich firmach, a także freelancerach. Każda, nawet jednoosobowa, działalność wymaga dobrej organizacji oraz efektywnego działania, które przekładają się na wyższy poziom usług oraz lepsze kontakty z klientami. Dzięki bardzo prostej obsłudze miniCRM jest narzędziem dla każdego i mogą go używać także osoby nie mające bezpośredniego doświadczenia w pracy z tego typu systemami. Dlatego aplikacja sprawdza się doskonale również w przypadku początkujących przedsiębiorców, którzy dopiero stawiają swoje pierwsze kroki i szukają prostych w obsłudze, funkcjonalnych narzędzi ułatwiających zarządzanie firmą.

Prowadzisz firmę? Dowiedz się jak oszczędzać dzięki MiniCRM

MiniCRM to także sposób na oszczędność, która ma ogromne znaczenie w przypadku niedużych firm i przedsiębiorstw, dopiero zaczynających swoją działalność. Sprzedaż w modelu SaaS oznacza przede wszystkim łatwy dostęp dla wszystkich pracowników, ale także zmniejszenie kosztów. Aplikacja dostępna jest wyłącznie przez Internet, dlatego użytkowanie nie wiąże się z koniecznością instalacji oraz wdrażania skomplikowanych systemów. Dodatkowo możliwość wyboru jednego z kilku abonamentów pomaga w znalezieniu optymalnego rozwiązania, także pod względem finansowym. W przypadku małych firm oraz freelancerów istnieje także opcja pozwalająca na darmowe korzystanie z programu.

Rozwiązania umożliwiające usprawnienie komunikacji oraz zarządzania to ważna inwestycja, która przekłada się na zwiększenie wydajności firmy, a co za tym idzie także jej zysków. MiniCRM jest obecnie jedną z najciekawszych propozycji dla niedużych działalności, dlatego może okazać się doskonałym rozwiązaniem pod względem usprawnienia pracy, ale także z powodu niskich kosztów użytkowania.

Więcej ciekawych informacji dla przedsiębiorców znajdziesz na blogu firmowym miniCRM

3 komentarze

  1. Dziękujemy za artykuł w przypadku pytań jesteśmy do dyspozycji.

    Pozdrawiamy
    Załoga miniCRM – Prosty CRM online dla małych firm.

  2. W pisze:

    O! nieźle… nie wiedziałem, że ten CRM ma powiązania z Bielskiem. Używam od kilku miesięcy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *