Jakie gadżety reklamowe wzbudzą pozytywne emocje?

Każdy lubi dostawać prezenty. Przede wszystkim dlatego, że czujemy się docenieni i mamy wrażenie, że jesteśmy naprawdę ważni dla kogoś innego. Właśnie z tego powodu firmy tak często inwestują w gadżety reklamowe, które służą jako podarek dla klientów lub kontrahentów. Ważne jest tylko to, by zdecydować się na przedmioty, które wzbudzą pozytywne emocje, a przy okazji będą stanowiły dobrą reklamę dla firmy.

Wybierzmy gadżety dopasowane do firmy

Bardzo ważne jest to, żeby inwestować w produkty, które są w pewnym sensie dopasowane do tego, czym zajmuje się firma, ale również jakimi wartościami się kieruje w swojej pracy. Dzięki temu uda nam się wywołać konkretne emocje u obdarowanych osób. W końcu większość przedmiotów kojarzy nam się z jakimiś uczuciami lub sytuacjami. Dobrym przykładem jest termos lub kubek termiczny, który wiąże się z piciem ulubionej kawy lub herbaty, co daje nam energię na cały dzień. Poza tym taki przedmiot wiąże się czymś ciepłym i miłym. Właśnie dlatego, gdy spojrzymy na termos, to takie pozytywne emocje będą wiązały się też z firmą, której logo zobaczymy. Taki gadżet znajdziemy np. na stronie https://www.giftyonline.pl/pl/produkty/29/kubki-termiczne-termosy.

Przedmioty wykorzystywane na co dzień

Pamiętajmy też o tym, że najwięcej emocji wzbudzają gadżety reklamowe, które można wykorzystywać każdego dnia. Dzięki temu klienci i kontrahenci wiedzą, że otrzymali coś cennego i faktycznie przydatnego. Dlatego warto zrezygnować np. z figurek, ponieważ obdarowane osoby nie będą miały co z nimi zrobić, więc istnieje duże prawdopodobieństwo, że po prostu wyrzucą taki prezent. Zatem wybierajmy produkty, które są funkcjonalne, mają wysoką jakość, a przy tym odzwierciedlają charakter firmy.

Najpopularniejsze gadżety reklamowe

  • Artykuły piśmiennicze – w tym przypadku może to odnosić się do długopisów, ołówków, a także wiecznego pióra.
  • Produkty funkcjonalne – przykładem jest kubek termiczny, koc, torebka termiczna bądź miara.
  • Galanteria i ubrania – bardzo często wykorzystuje się produkty z tej kategorii. Zazwyczaj prezent stanowi czapka z daszkiem, T-shirt, pasek do spodni, parasol lub portfel.
  • Artykuły papiernicze – tutaj dobrze sprawdzą się zeszyty, notesy oraz kalendarze biurkowe lub ścienne.
  • Narzędzia – coraz częściej jako gadżety promocyjne wykorzystywane są narzędzia wielofunkcyjne, które są poręczne, jak np. scyzoryk.
  • Zabawki – to dobre produkty dla rodzin z dziećmi. Ważne jest tylko to, by zabawka była bezpieczna i posiadało logo firmy w widocznym miejscu.

Produkty dopasowane do grupy docelowej

Zwróćmy też uwagę na to, że artykuły promocyjne, które chcemy komuś podarować, powinny być możliwie jak najlepiej do niego dopasowane. Najlepszym rozwiązaniem będzie wybór produkty dostosowanego do grupy docelowej firmy. W ten sposób promocji będzie bardziej spójny, ale też unikniemy nieprzychylnych komentarzy i negatywnego wrażenie. Dlatego dobrym wyborem będzie np. podarowanie zabawek lub maskotek z logiem firmy, jeżeli rodziny z dziećmi są naszymi klientami. Termos lub kubek termiczny idealnie sprawdzi się w przypadku aktywnych osób, ale też takich, które pracują głosem lub często podróżują.

1 Komentarz

  1. Zodiac pisze:

    Gadżetów jest cała masa. Myślę jednak że najbardziej przydatnym podarunkiem dla klientów będą ciekawe torby z gustownie umieszczonym logo firmy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *