Nowoczesne SEO – czy content marketing ma jeszcze znaczenie?

Wielu ludzi pisze w naturalny sposób pod SEO, ale co to znaczy? Gazety zazwyczaj nie przykładają dużej wagi do marketingu w wyszukiwarkach, a jedna w klasycznych treściach widać sporo zasad, które stosujemy w marketingu treści, które przekładają się na Tanie pozycjonowanie wspiera WPTANIO.

Kilka lat temu moglliśmy robić SEO w ten sposób:

  • rozpoczynając tytuł słowem kluczowym lub wyrażeniem kluczowym
  • uwzględniając to wyrażenie kluczowe w większości akapitów lub podtytułów
  • linkując do strony z tym samym słowem kluczowym
  • umieszczając mnóstwo linków na portalach zewnętrznych, z których większość (lub wszystkie) zawierają to wyrażenie kluczowe

Czy takie SEO nadal działa?

W przypadku MSN (i do pewnego stopnia Yahoo!) nadal można użyć nieco podobnej filozofii wypychania słów kluczowych i zobaczyć znakomite wyniki, ale problemem jest to, że Google nie chce już wyświetlać najbardziej zoptymalizowanych treści. Chcą pokazać najbardziej odpowiednią treść.

Jak wspomniano powyżej – większość artykułów prasowych (i prawdopodobnie większość dokumentów internetowych o wysokiej jakości) nie koncentruje się na optymalizacji słowa kluczowego. Zamiast tego używają języka naturalnego związanego z tym tematem.

Jeśli zbyt wiele twoich sygnałów koncentruje się na jednym słowie lub frazie i brakuje Ci słownictwa pomocniczego w dokumencie, możesz zostać odfiltrowany z wyników wyszukiwania dla głównych celów słów kluczowych. Jest to dość powszechne zjawisko, szczególnie w przypadku stron internetowych, które mają niewiele autorytatywnych, godnych zaufania głosów i starają się nadrobić to poprzez agresywne użycie frazy w treści strony.

Zatem… jak prawidłowo zoptymalizować dla Google?

Jeśli więc optymalizacja w starym stylu jest uważana za nadmierną optymalizację i / lub potencjalnie szkodzi rankingom, co zrobić?

Rozpocznij tytuł strony z frazą ale w odmienionej formie lub podaj kilka słów kluczowych zamiast umieszczać podstawowe wyrażenie kluczowe jako pierwsze słowo tytułu strony. Przykład? Zamiast „marketing w wyszukiwarkach” użyj „ profesjonalny marketing w wyszukiwarkach”. Odmienianie jest pomocne. Użyj liczby mnogiej, liczby pojedynczej i różnych wersji słów kluczowych. Google to lubi!

Poza tym:

  • Używaj wyrażeń pokrewnych semantycznie, a w niektórych przypadkach pisz podtytuły przydatne dla ludzi, nawet jeśli niektóre z nich nie zawierają w sobie żadnych fraz.
  • Upewnij się, że każda strona jest wyjątkowa i skupiona na temacie.

Wyrażenia pokrewne semantycznie:

Jeśli myślisz, że słowa mają relacje między sobą i wizualizujesz optymalizację słowa kluczowego jako optymalizującego dla koszyka trafnych powiązanych słów kluczowych, pomoże Ci to w odpowiednim powiązanym ruchu w wyszukiwarce, a jednocześnie sprawi, że strona będzie bardziej odpowiednia dla kluczowych słów kluczowych.

Na przykład skrót SEO miałby następujące znaczenie jako niektóre semantycznie powiązane zwroty. I niekoniecznie musisz mieć wszystkie te elementy w swojej wersji strony, ale jeśli ktoś naturalnie pisze o temacie SEO, często bywa, że wiele z tych słów pojawia się na stronie – właśnie w naturalny sposób.

Gdzie znajdę zwroty powiązane semantycznie?

Dla przykładu, GoRank oferuje bezpłatne narzędzie do badań semantycznych. Można również znaleźć wyrażenia powiązane semantycznie, korzystając z wyszukiwarki Google. Oprócz używania słów powiązanych semantycznie, sensowne jest użycie słów, które są typowymi modyfikatorami. Jeśli wydaje się to skomplikowane lub zagmatwane, nie skupiaj się zbytnio na modyfikatorach lub frazach semantycznych, a nawet na kluczowym słowie kluczowym. Najpierw napisz artykuł w wybranym temacie, nawet nie myśląc o wyszukiwarkach. Następnie cofnij się i popraw go, aby zawierał odpowiednie modyfikatory i semantycznie powiązane zwroty. Upewnij się, że używasz wielu wersji podstawowego wyrażenia kluczowego, jeśli ma wiele wersji.

Aby strona była łatwa do odczytania i aby ułatwić dodawanie powiązanych wyrażeń i alternatywnych wersji słów kluczowych, podziel stronę na wiele podtytułów. Dodaj również najważniejsze pytania, które prowadzą ludzi z jednej sekcji do drugiej.

Najważniejsze do zapamiętania jest to, że w SEO treść ma znaczenie!

Należy przypomnieć, że pomimo tego, co jest Twoim konikiem w branży, Twoje treści powinny mieć potencjał, aby odnieść sukces – tzn trafić do dużej grupie odbiorców i ułatwić Twojej firmie działania SEO. Treść strony internetowej, artykuły i wpisy blogowe to sposoby na dołączenie Twojej firmy do istotnych, przyciągających uwagę danych dotyczących Twojego handlu. Tworzenie treści, która jest piśmienna i skupia się na przyciągających uwagę tematach w Twojej branży, może bardzo Ci pomóc w e-sukcesie, jak i offline.

Pamiętaj jednak, że nie można tego traktować jak pisanie osobistego bloga. Nie ma nic złego w dodawaniu temperamentu do swoich treści – to pomaga zaintrygować czytelników, ale po prostu upewnij się, że skupiasz się na tematach biznesowych, o których piszesz, i unikaj dryfowania po niepowiązanych wstawkach do tematu. To nieprofesjonalne!

Atrakcyjne nagłówki

Tytuły stron internetowych i artykułów należą do podstawowych rzeczy, które przyciągają wzrok czytelnika. Nie używaj ogólnego, nudnego nagłówka, który opisuje jedynie, co można znaleźć w treści artykułu lub na stronie internetowej. Zamiast tego stwórz taki rodzaj nagłówka, który sprawi, że ktoś będzie chciał przeczytać cały artykuł.

Idealna długość i gęstość słów kluczowych

Treść napisana dla stron internetowych i artykułów powinna mieć długość od 300 do 1000 słów. Umieszczanie wpisy w blogach internetowych i posty na portalach społecznościowych są często krótsze. Długość artykułu może być w dużej mierze uzależniona od liczby słów kluczowych, których używasz: słowo kluczowe dla każdego z pięćdziesięciu do stu słów treści może być mądrą zasadą, którą warto zapamiętać. Interesuje Cię ten temat i chciałbyś dowiedzieć się czegoś więcej? Sprawdź również: Pozycjonowanie lokalne Pogotowie SEO.

Więcej informacji znajdziesz także na stronie https://projektmarketing.pl

Polecamy:
Czym są platformy SSP?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *