Pendrivy z nadrukiem, czyli jak utrzymać równowagę w marketingu?

Dzisiejsze firmy koncentrują się na marketingu cyfrowym i chociaż ważne jest, aby mieć cyfrowe strategie dla swojej marki, wiele firm pozwala na to, by ich taktyki świadomości marki w świecie rzeczywistym zniknęły. Wielu menedżerów ds. Marketingu nie rozumie, jak potężne mogą być strategie offline, i jaką siłę ma dla konsumentów, aby zainspirować ich do działania.

By uzyskać maksymalne wyniki, marki powinny nadal uzupełniać kampanie offline i online. Jest to często pomijana dynamika w marketingu wielokanałowym, a większość kultowych marek, które możesz wyczarować, wymyśliła, jak skutecznie utrzymać tę równowagę.

Oto sprawdzone sposoby, dzięki którym hermetyczna strategia marketingowa offline może wzmocnić Twoją markę.

1. Zdobądź zaufanie dzięki fizycznym produktom

Czy kiedykolwiek słyszałeś, że zobaczyć to znaczy uwierzyć? Cóż, jest to popularne przysłowie, a to dlatego, że działa. Ludzie ufają markom, które widzą i doświadczają w życiu codziennym. Konsumenci z drugiej strony niestety uważają, że marki są odpowiedzialne za nieodpowiednie lub nieprawidłowe treści, które pojawiają się w pobliżu ich reklam w mediach społecznościowych. To przekonanie bardzo szkodzi zaufaniu marki w wielu branżach.

Chociaż istnieją sposoby na zwiększenie zaufania do Twojej marki online, obiecującym rozwiązaniem jest poprawa strategii marketingowej offline podczas odpowiednich wydarzeń, targów i innych spotkań.

Umożliwianie ludziom interakcji z Twoją marką offline i na co dzień utrwali zaufanie do Twojej marki. Pokazuje konsumentom, że Twoja marka jest firmą z prawdziwego świata i nie istnieje tylko w świecie cyfrowym.

2. Zaangażowanie społeczności

Marketing offline pozwala także budować zaufanie w lokalnej społeczności. Nie musi to być kosztowne ani złożone, lokalne strategie marketingowe mogą być tak proste, jak pozostawienie markowych produktów w popularnym lokalnym biznesie. Możesz zostawić markowe inteligentne wizytówki, jak niestandardowe napędy USB, a nawet ładowarki do telefonów na ich biurkach. Możesz także sponsorować lokalne wydarzenia z korzyścią dla społeczności i tam rozdawać pendrivy reklamowe z logo. To pozwoli ci być widocznym (możesz umieścić swoją markę i logo podczas całego wydarzenia) i możesz rozdać swoją spersonalizowaną technologię. To fantastyczny sposób na:

  • nawiązanie relacji

  • wzmocnienie powiązań z rynkiem.

Udział w wydarzeniach mówczych w branży lub wydarzeniach sieciowych to kolejna doskonała okazja do wymiany produktów promocyjnych. Wydarzenia takie jak te dają okazję do zwiększenia świadomości marki dzięki markowym przedmiotom, takim jak niestandardowe gadżety reklawmowe, i pozwalają Twojej firmie nawiązywać bezpośrednie kontakty, które wzbudzą zaufanie do Twojej marki – zwłaszcza, że ​​ludzie ufają innym ludziom, bardziej niż reklamom online.

Tak czy inaczej, jeśli strategia świadomości marki koncentruje się wyłącznie na kanałach cyfrowych, możesz potencjalnie przegapić odbiorców, którzy byliby zainteresowani twoim produktem lub usługą. Wykorzystując strategie marketingowe offline takie jak gadżety oferowane przez http://promoflash.pl/ do wspierania świadomości marki, możesz dotrzeć do tych grup.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *