Jako właściciel hotelu musisz szukać sposobów na przyciągnięcie nowych gości do swojej posiadłości, nawet jeśli jest ona w tak atrakcyjnym miejscu jak Zakopane! Jeśli jeszcze nie zaprojektowałeś koncepcji na skuteczną strategię marketingową, która ma przyciągnąć więcej gości, mamy kilka podpowiedzi dla Ciebie.
- Treść przyjazna dla wyszukiwarek
Jeśli Twoja strona internetowa hotelu nie jest zoptymalizowana, jej zawartość nie będzie mogła Ci zbyt pomóc w biznesie. Konieczne jest przyjęcie właściwych praktyk SEO, by treści na stronie były odpowiednio zoptymalizowane po słowa kluczowe, takie jak zakopane hotele centrum. Same treści muszą być też informacyjne i angażujące. Bardzo niewielu hotelarzy przyjmuje dobrą strategię treści, taką jak umieszczanie bloga z regularnymi wpisami w sekcji zasobów. Jest to świetny sposób na zapewnienie podróżnym informacji, których potrzebują najbardziej, takich jak:
- lokalne miejsca do zwiedzania,
- sztuka kulinarna i kuchnia Podhala.
Co najważniejsze, to także darmowy sposób na poprawę miejsca w wynikach wyszukiwania. Właściciele hoteli, którzy przyjęli optymalizację SEO, widzą, że generuje ona dobre konwersje.
- Strona internetowa przyjazna dla użytkownika
SEO i treści odgrywają ważną rolę w strategiach marketingu cyfrowego dla hoteli, dlatego strona internetowa powinna być przyjazna dla użytkownika. Nawigacja musi być prosta (ładowanie stron powinno zająć mniej niż trzy sekundy), a projekt powinien być elegancki. Referencje gości, zdjęcia z Twojej nieruchomości i inne tym podobne dodatki mogą sprawić, że twoja strona internetowa będzie popularna i może być świetnym sposobem na nawiązanie kontaktu z gośćmi. Pamiętaj o tych czynnikach podczas projektowania witryny internetowej swojego hotelu.
- Media społecznościowe
Nie trzeba dodawać, że media społecznościowe to jeden z najważniejszych kanałów marketingowych dla wielu segmentów. Media społecznościowe to sposób na stworzenie dialogu, zwłaszcza z ludźmi, którzy uwielbiają dzielić się informacjami o sobie w Internecie. Niektóre z najlepszych platform społecznościowych to:
- Instagram,
- Twitter,
Hotelarze mogą współpracować z docelową publicznością na każdym z nich, w szczególności na Facebooku, ponieważ jest to dwukierunkowy kanał komunikacji. Wiele sieci hotelowych ma konta / strony na kanałach społecznościowych, gdzie goście mogą zamieszczać filmy i zdjęcia z pobytu w Twoim hotelu. Dzięki temu właściciele hoteli będą w wystarczającym stopniu angażować swoich gości. Dzięki dobremu doświadczeniu i usługom, które gość otrzymuje w hotelu, budują one sympatię do marki. Media społecznościowe to niesamowity sposób na zachęcanie do interakcji z przeszłymi, obecnymi i przyszłymi odwiedzającymi.
- Witryna przyjazna dla urządzeń mobilnych
Dzisiaj większość podróżnych korzysta ze smartfonów, chcąc zarezerwować hotel. W ciągu ostatniego dziesięciolecia wykorzystanie smartfonów wzrosło w fenomenalnym tempie na całym świecie. Hotelarze powinni wykorzystać tę szansę i zapewnić stronę internetową zoptymalizowaną pod kątem urządzeń przenośnych, zgodną ze standardami Google.

