Porady dla biznesu czyli Jak przyciągnąć więcej gości do hotelu? 4 nowoczesne strategie marketingowe

mountain-view-kempinski-berchtesgaden-hotel-mountains-sunny-day-grounds-star-luxury-high-remote-bavarian-alps-56403490

Jako właściciel hotelu musisz szukać sposobów na przyciągnięcie nowych gości do swojej posiadłości, nawet jeśli jest ona w tak atrakcyjnym miejscu jak Zakopane! Jeśli jeszcze nie zaprojektowałeś koncepcji na skuteczną strategię marketingową, która ma przyciągnąć więcej gości, mamy kilka podpowiedzi dla Ciebie.

  1. Treść przyjazna dla wyszukiwarek

Jeśli Twoja strona internetowa hotelu nie jest zoptymalizowana, jej zawartość nie będzie mogła Ci zbyt pomóc w biznesie. Konieczne jest przyjęcie właściwych praktyk SEO, by treści na stronie były odpowiednio zoptymalizowane po słowa kluczowe, takie jak  zakopane hotele centrum. Same treści muszą być też informacyjne i angażujące. Bardzo niewielu hotelarzy przyjmuje dobrą strategię treści, taką jak umieszczanie bloga z regularnymi wpisami w sekcji zasobów. Jest to świetny sposób na zapewnienie podróżnym informacji, których potrzebują najbardziej, takich jak:

  • lokalne miejsca do zwiedzania,
  • sztuka kulinarna i kuchnia Podhala.

Co najważniejsze, to także darmowy sposób  na poprawę miejsca w wynikach wyszukiwania. Właściciele hoteli, którzy przyjęli optymalizację SEO, widzą, że generuje ona dobre konwersje.

  1. Strona internetowa przyjazna dla użytkownika

SEO i treści odgrywają ważną rolę w strategiach marketingu cyfrowego dla hoteli, dlatego strona internetowa powinna być przyjazna dla użytkownika. Nawigacja musi być prosta (ładowanie stron powinno zająć mniej niż trzy sekundy), a projekt powinien być elegancki. Referencje gości, zdjęcia z Twojej nieruchomości i inne tym podobne dodatki mogą sprawić, że twoja strona internetowa będzie popularna i może być świetnym sposobem na nawiązanie kontaktu z gośćmi. Pamiętaj o tych czynnikach podczas projektowania witryny internetowej swojego hotelu.

  1. Media społecznościowe

Nie trzeba dodawać, że media społecznościowe to jeden z najważniejszych kanałów marketingowych dla wielu segmentów. Media społecznościowe to sposób na stworzenie dialogu, zwłaszcza z ludźmi, którzy uwielbiają dzielić się informacjami o sobie w Internecie. Niektóre z najlepszych platform społecznościowych to:

  • Instagram,
  • Twitter,

Hotelarze mogą współpracować z docelową publicznością na każdym z nich, w szczególności na Facebooku, ponieważ jest to dwukierunkowy kanał komunikacji. Wiele sieci hotelowych ma konta / strony na kanałach społecznościowych, gdzie goście mogą zamieszczać filmy i zdjęcia z pobytu w Twoim hotelu. Dzięki temu właściciele hoteli będą w wystarczającym stopniu angażować swoich gości. Dzięki dobremu doświadczeniu i usługom, które gość otrzymuje w hotelu, budują one sympatię do marki. Media społecznościowe to niesamowity sposób na zachęcanie do interakcji z przeszłymi, obecnymi i przyszłymi odwiedzającymi.

  1. Witryna przyjazna dla urządzeń mobilnych

Dzisiaj większość podróżnych korzysta ze smartfonów, chcąc zarezerwować hotel. W ciągu ostatniego dziesięciolecia wykorzystanie smartfonów wzrosło w fenomenalnym tempie na całym świecie. Hotelarze powinni wykorzystać tę szansę i zapewnić stronę internetową zoptymalizowaną pod kątem urządzeń przenośnych, zgodną ze standardami Google.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *