Postaw na prostotę opakowania i odnieś sukces!

Projektowanie marek produktów konsumpcyjnych jest błędnie oparte na przekonaniu, że klienci podejmują racjonalne, świadome decyzje. W rzeczywistości większość z nich jest wyłącznie instynktowna i reaktywna.

Badania śledzące ten temat pokazują, że konsumenci czytają średnio tylko siedem słów podczas całej podróży zakupowej, kupując instynktownie:

  • kolor
  • kształt
  • znajomość lokalizacji

Najlepsi sprzedający odnoszą sukces, odwołując się do mózgu gadów, który decyduje, zanim logika ma szansę rozpoznać jak solidne bądź nie są te naczynia jednorazowe.

Instynktowne reakcje można projektować w opakowaniach jednorazowych za pomocą wyzwalaczy biometrycznych. Są to zmysłowe sygnały, które wpływają na naszą podświadomość, generując emocje i działania, zanim świadoma część naszego mózgu będzie w stanie zareagować. Istnieje wiele wyzwalaczy i zidentyfikowaliśmy też sporo ich kombinacji, które są ze sobą powiązane. Zrozumienie tych podstawowych wskazówek może pomóc markom połączyć się emocjonalnie z konsumentami, zbudować obronne aktywa i sprzedawać więcej produktów.

Aby odnieść sukces, każda marka musi mieć charakterystyczny punkt widzenia i być w stanie wyrazić ten jasny i niepowtarzalny powód istnienia, a pomóc im w tym może doświadczony producent opakowań jednorazowych ajk-opakowania . Efektywne opakowanie ułatwia zrozumienie na pierwszy rzut oka, kim jestem i dlaczego pasuję do Twojego życia. Oczywiście produkt musi spełnić obietnicę, aby zapewnić powtarzalny zakup.

Hurtownia naczyń jednorazowych – wyróżnij się.

Musisz uczynić swoją markę drogowskazem konsumenta w tej kategorii. Zasłanianie półki i krzyczenie głośniej niż wszyscy inni nie będą jednak najbardziej wskazane. Potrzebujesz punktu orientacyjnego na opakowaniu, który przyciąga oko kupującego i komunikuje istotę propozycji. Jednym ze sposobów, aby to zrobić, są małe szczegóły, które wywołują uczucie lęku, niebezpieczeństwa i ostrożności. To te elementy, które wymagają uwagi. Ich kształty przyciągają wzrok i dzięki temu wyróżniają się na półce.

Stawiaj na prostotę

Prosta konstrukcja jest bardziej skuteczna i wie o tym każda dobra hurtownia opakowań jednorazowych. Na ruchliwym, poruszonym wizualnie rynku rzadko doświadczamy chwil spokoju wzrokowego lub słuchowego, który przyciągamy ku niemu. Na to wszystko, co chaotycznie dzieje się w dzisiejszym świecie mądrze jest odpowiedzieć spokojnym, czystym, prostym opakowaniem, które będzie kontrastowało z szumem wizualnym na półce. Sprzedaż wzrośnie już z samego tego zabieg- bez wsparcia ponadpodstawowego.

Test pięciolatka

Na początku spróbuj opisać swoją markę pięciolatkowi, wyślij go do sklepu, aby spróbował odnaleźć Twoje produkty – jeśli się uda, możesz być z siebie zadowolony. Kluczem do tego sukcesu jest wyróżniający się znak marki. Na przykład, możesz powiedzieć pięciolatkowi, żeby zabrał paczkę chipsów z dziewczynką w żółtym płaszczu z parasolem, albo niebieską paczkę z wielkim czarno-białym ciastkiem spryskanym mlekiem. Przypomina CI to coś? Na pewno!

[TB]

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *