Praca przez telefon nie taka straszna jak ją malują – przekonaj się sam!

492824965-call-center-agent-ball-pen-customer-service-customer-consultant

Do niedawna wiele osób wyjeżdżało do większych miast w poszukiwaniu lepiej płatnej pracy i możliwości rozwoju. Dzisiaj sytuacja się odwróciła – Bielsko przyciąga menedżerów, którzy budują tutaj nowe zespoły. A to sprawia, że coraz więcej miejsc pracy znajdują tu ludzie nastawieni na rozwój. Miejscem, które daje takie możliwości jest Rankomat.

Schematyczne rozmowy, pozbawione empatii wobec Klienta. Nieprzyjazne warunki pracy, brak przerwy w ciągu intensywnego dnia – takie skojarzenia do niedawna budziły oferty pracy związane z telefoniczną obsługą Klienta. Rynek jednak bardzo się zmienił. Nowoczesne centra obsługi klienta nie mogą pozwolić sobie na szablonowe rozmowy i nakłanianie Klienta do zakupu czegoś, czego tak naprawdę nie potrzebuje.

Praca “na słuchawkach” – jesteś pewien, że to nie dla Ciebie?

Praca w telefonicznej obsłudze Klienta porównywarki rankomat.pl polega na kontaktowaniu się z osobami, które odwiedziły stronę internetową serwisu w poszukiwaniu ubezpieczenia. Dzwonimy do Klienta, który jest zainteresowany produktem i autentycznie go potrzebuje.

Warunki zatrudnienia? Otrzymasz umowę o pracę. Biuro zlokalizowane jest w centrum miasta. Swobodnie dojedziesz do firmy komunikacją miejską, niedaleko znajduje się przystanek PKP, a dla zmotoryzowanych jest duży parking pod budynkiem.

Kogo poszukujemy?

Nieważne ile masz lat – czy szukasz swojej pierwszej pracy czy posiadasz już wieloletnie doświadczenie i chcesz coś zmienić. U nas pracują starsi i młodsi. Osoby zaraz po maturze, w trakcie studiów, a także ci, którzy maturę zdali wiele lat temu i aktualnie doczekali się wnuków. Niezbędne kryteria, które musisz spełnić, abyśmy Cię zaprosili na rozmowę rekrutacyjną, to minimum średnie wykształcenie, zaświadczenia o niekaralności i gotowość do pracy w trybie 2-zmianowym w godzinach: 9-17 i 12-20.

A co jeśli nie znam się na ubezpieczeniach?

Rankomat wszystkim nowo przyjętym do pracy osobom zapewnia szkolenia produktowe i tzw. “miękkie” – z zakresu obsługi Klienta. Zanim zaczniesz samodzielnie pracować, przejdziesz intensywne szkolenia. Pracę zaczynasz znając systemy, którymi posługujemy się na co dzień oraz zasady profesjonalnej obsługi Klienta. A to wszystko przy wsparciu mentora, który będzie Ci towarzyszyć na co dzień.

To nie jest telemarketing!

Telemarketing, z którym kojarzy się praca “na słuchawkach” niewiele ma wspólnego z pracą, którą oferujemy. Nie warto polegać na obiegowych opiniach osób, które najczęściej nie mają doświadczeń w pracy tego typu. Pracują u nas osoby, których znajomi zniechęcali i odradzali pracę “na słuchawkach”, a to one właśnie u nas znalazły swoje miejsce, rozwijają się i awansują w strukturach firmy. Czy ta praca jest dla Ciebie – najlepiej przekonać się na bazie własnych doświadczeń. Masz średnie wykształcenie, zaświadczenie o niekaralności, możesz pracować w trybie 2-zmianowym (9-17 i 12-20) i znasz obsługę komputera? Zgłoś się do nas!

Na Twoje CV czekamy pod adresem: rekrutacja@rankomat.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *