Szukasz okazji cenowych przy zakupie obuwia? Skorzystaj z kuponów rabatowych

Nie ma chyba kobiety, która nie lubiłaby butów. Zgrabne czółenka na słupku, wygodne sandałki z paseczkami, wygodne sneakersy – jeśli uwielbienie do butów jest Ci bliskie zobacz, co możesz zrobić, aby kupować je zdecydowanie taniej niż dotychczas.

Po pierwsze: kupony rabatowe do E-obuwie

Minęły czasy, gdy klientki bały się zamawiać buty przez internet w obawie o nietrafienie z rozmiarem. Przyjazny system mierzenia, dostępny również w punktach stacjonarnych, pozwala raz a dobrze ustalić, jaki dokładnie rozmiar obuwia danej marki jest dla Ciebie idealny. Łatwe porównanie z tabelą rozmiarów, a także możliwość bezproblemowego i bezpłatnego zwrotu sprawiają, że zakupy przez internet stają się czystą przyjemnością. Tym bardziej, gdy na wybrany asortyment można zdobyć rabat. W tym celu wejść na stronę coupondojo.com – na pewno nie pożałujesz! Jeśli chcesz zaoszczędzić, a zarazem mieć swoje wymarzone buty, zajrzyj również na stronę https://coupondojo.com/pl/kupony-rabatowe/eobuwie.

Po drugie: okresowe wyprzedaże w okresie zimy i lata

Każda z nas wie, że gdy tylko do sklepów zawita nowa kolekcja, poprzednia staje się towarem, którego sprzedający chcą pozbyć się jak najszybciej. Właśnie wtedy warto dokładnie przejrzeć asortyment – w dziale z końcówkami starych kolekcji można upolować prawdziwe perełki. Okresowe wyprzedaże, te najbardziej korzystne z perspektywy klientek, występują zazwyczaj na przełomie zimy i wiosny. Pierwsze obniżki pojawiają się w sklepach tuż po Bożym Narodzeniu i trwają aż do stopnienia śniegów. Kolejnym dobrym okresem do upolowania atrakcyjnych butów w dobrej cenie jest koniec sierpnia, gdy letnie kolekcje stopniowo wypierają propozycje jesienne.

Po trzecie: zapis do newslettera

Sklepy internetowe, chcąc zachęcić klientów do pozostawienia do siebie kontaktu, często oferują 5 lub 10% zniżki za zapis do newslettera. Zniżka obowiązuje podczas pierwszych zakupów na danej stronie internetowej. Takie rozwiązanie jest korzystne dla obu stron: i dla kupującego, który ma dany produkt taniej, i dla sprzedającego, który otrzymuje dostęp dodanych kontaktowych klienta. Ten drugi może przesyłać mu oferty, utrzymując uwagę kupującego i zwiększając prawdopodobieństwo dokonania kolejnego zakupu. Newsletter stanowi świetną drogę do poinformowania kupujących o pojawieniu się w sklepie nowej kolekcji, okresowych wyprzedażach, konkursach czy specjalnej akcji promocyjnej. Kupujący może w każdym momencie wypisać się z newslettera, by dłużej nie otrzymywać informacji. W ten sposób i wilk jest syty, i owca cała.

Po czwarte: kupony ilościowe

Wiele sklepów internetowych, chcąc zwiększyć wartość koszyka zakupowego swoich klientów, mami ich rabatami ilościowymi. Co to w praktyce oznacza? Im więcej klientka kupi, tym większą zniżkę otrzyma. W ten sposób sklep zachowuje płynność sprzedaży i zwalnia stany magazynowe, a klientka oszczędza pieniądze, mając więcej za mniej. Każda ze stron zyskuje konkretną korzyść, więc wszyscy są zadowoleni.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *