Twój sklep w ruchliwym miejscu? Dlaczego nie?

4212

Dobra lokalizacja jest bardzo ważna dla sukcesu każdej działalności detalicznej. W przypadku małych firm korzyściami płynącymi z otwarcia sklepu detalicznego w zatłoczonej okolicy mogą być:

– większe przychody

– większe zaangażowanie marketingowe.

W niektórych przypadkach założenie firmy zajmującej się handlem detalicznym w zatłoczonym rejonie może kosztować więcej jeśli chodzi o koszty wynajmu i leasingu niż lokalizacja w bardziej oddalonym miejscu. Ale dla małej firmy z ograniczonym budżetem korzyści związane z ruchliwą lokalizacją mogą przewyższać dodatkowe koszty.

Ruch pieszy

Jedną z korzyści bycia w ruchliwym obszarze jest dostępność do znacznego ruchu pieszego. Jeśli chcesz reklamować promocje cenowe, jedną z opcji jest umieszczenie plakatu w oknie i przyciągnięcie uwagi przechodzących osób. Duża ilość ruchu pieszego w ruchliwym obszarze oferuje sprzedawcom detalicznym gotową bazę klientów, którzy zdecydują się wejść do sklepu z ciekawości na początku, ale w końcu stają się długoletnimi klientami. Jednak, nie dopuść do tego, by fakt iż sklep znajduje się w tak ruchliwym miejscu zespół całą przyjemność zakupów. Ruchliwe miejsca mają to do siebie, że są bardzo głośne. Czasem wystarczy proste rozwiązanie, jakim są uszczelki okienne np. z  http://www.b2b-tech.pl aby pozbyć się problemowego hałasu, a przy okazji zadbać o lepszą izolację.

Marketing

Startowy plan marketingowy sklepu detalicznego często obejmuje płacenie za reklamę w radiu, w gazetach i Internecie, aby zwrócić uwagę na swoją lokalizację. Gdy jesteś w zatłoczonym obszarze, masz możliwość eksperymentowania z różnymi podejściami marketingowymi, które mogą okazać się tańsze, ale bardziej skuteczne. Poświęć trochę czasu na eksperymentowanie z odpowiedzią, którą otrzymujesz z ruchu pieszego, zanim wydasz pieniądze na programy marketingowe. Na przykład możesz ogłosić nadchodzącą sprzedaż tylko poprzez umieszczenie w swoim oknie odpowiednich haseł. Następnie spróbuj kolejnej promocji cenowej w następnym miesiącu, kupując reklamy w lokalnych mediach. Porównaj wyniki dwóch podejść i znajdź sposób na wykorzystanie ruchu, który pozwoli Ci zaoszczędzić pieniądze na marketingu.

Relacja z dostawcą

Ruch pieszy w Twojej ruchliwej lokalizacji może sprawić, że będziesz popularnym klientem dla swoich dostawców. Producenci, którzy chcą wprowadzić nowe produkty do firmy, która może wytworzyć znaczną ekspozycję, będą postrzegać twój ruchliwy obszar jako doskonałą lokalizację dla takiej promocji. Im więcej możesz zaangażować swoich dostawców w wykorzystywanie docelowych odbiorców dostępnych w twoim sklepie, tym więcej uwagi poświęcą twojej firmie.

Różnorodność

Ruchliwa lokalizacja oferuje szeroką gamę potencjalnych klientów. Przekroje różnych grup demograficznych przechodzących codziennie przez Twoją lokalizację handlową dają Ci szansę zaoferowania szerszej gamy produktów, które mogą poprawić Twoją marżę. Monitoruj rodzaje klientów wchodzących do Twojego sklepu i zacznij oferować produkty, które szybko się sprzedają.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *