Zajmujesz się projektowaniem wnętrz? Czas na rozwój!

Niezależnie od tego, czy właśnie zaczynasz swoją działalność w zakresie projektowania wnętrz, czy posiadasz ugruntowaną firmę zajmującą się projektowaniem wnętrz, istnieje możliwość rozwoju.

brick-2449728_960_720

Co możesz jeszcze zrobić dla rozwoju swojej firmy?

Zaktualizuj swoje wizytówki

Nawet w dzisiejszym cyfrowym świecie nie lekceważ tego małego kawałka papieru. To wciąż ważne. Najpierw upewnij się, że Twoja wizytówka odzwierciedla wszystkie otrzymane przez Ciebie odznaczenia i certyfikaty. Najlepsze wizytówki dla firm zajmujących się projektowaniem wnętrz są wyjątkowe – myśl poza schematami!

Nie robisz sobie żadnej przysługi, witając potencjalnych klientów nieaktualnymi wizytówkami. Zastąp je czymś żwawym, nowoczesny, przykłuwającym uwagę. Nawet jeśli jesteś pracownikiem, a Twoja firma często nie aktualizuje swoich wizytówek, zrób to sam. Udostępnij zdjęcie projektu lub szkice pokazujące pracę za kulisami. Rozmowy na temat tego świeżo ukończonego projektu mogą być wspaniałym przełamaniem lodów. Tylko upewnij się, że masz pozwolenie na udostępnianie takiej wizytówki, podczas korzystania ze zdjęć projektu klienta.

Nowa wizytówka nie tylko pomaga nowym znajomym; to także świetna wymówka, aby dogonić istniejące kontakty. Ponieważ będziesz obserwować wszystkich, którym wręczasz kartę, upewnij się, że nie odstajesz pośród konkurencji.

Odśwież swoje strony społecznościowe

Nie wystarczy już korzystać z mediów społecznościowych, trzeba nieustannie je odświeżać i być na bieżąco. Upewnij się, że Twoja obecność odzwierciedla ostatnie ukończone projekty. Zaktualizuj profile, nagłówki i tła w miejscach takich jak np

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Snapchat
  • Pinterest

Nie koncentruj się tylko na opcjach mediów społecznościowych, z których korzystają Twoi klienci. Połącz się ze współpracownikami i rówieśnikami z branży. Upewnij się, że Twoje posty zawsze zawierają link do Twojej witryny,m która zresztą też powinna wyglądać co najmniej dobrze. Idealnym przykładem dobrze zaprojektowanej witryny w tej branży jest https://visoodesign.pl.

Nie musisz być wszędzie przez cały czas, wybierz kilka, które mają największy sens dla ludzi, z którymi chcesz współpracować. Następnie bądź konsekwentny. Jeśli nie korzystasz z jakiejś strony, nie pozwól jej wisieć bezczynnie – rozważ przejście na emeryturę, aby móc skupić energię tam, gdzie to się liczy.

Ulepsz swoje portfolio cyfrowe i obecność online

Upewnij się, że Twoja firma posiada zaktualizowany portfolio na minimalnym poziomie. Projektanci wnętrz potrzebują własnej strony internetowej, aby wyświetlić swoje prace.

Ile odwiedziłeś witryn z projektowaniem i nie było tam widoków portfolio? Albo jeszcze gorzej, nieaktualne zdjęcia lub ostatnio aktualizowany post na blogu były kilka lat temu. Jaki rodzaj wiadomości to wysyła?

Z punktu widzenia klienta trudno jest zdecydować, czy estetyka i osobowość projektanta zgadza się z ich własną. Potencjalni klienci przekazują ci informacje, jeśli nie ma na co patrzeć, lub to, co pokazujesz, wygląda na nieaktualne, dlatego jeśli Twoja strona internetowa jest niezgrabna i nie działa na urządzeniach mobilnych, wykonaj ją ponownie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *