Kalendarze 2018 jako reklama

2

Właściciele firm często zastanawiają się co zrobić, żeby ich reklama nie była nachalna, a jednak w bezpośredni sposób trafiała do odbiorców (potencjalnych klientów ich towarów lub usług). Dobrym pomysłem na wypromowanie marki będą przedmioty ze znakiem graficznym, który identyfikuje naszą markę, np. kubki, długopisy, koszulki czy kalendarze na 2018 rok.

Produkty z logo – warto się wyróżnić!

Skuteczna reklama, to wszystkie czynności, które mogą zachęcić kontrahentów do nawiązania współpracy z naszą firmą. Jedną z form jej działania jest promocja logotypu firmy, który pełni funkcję informacyjną oraz wizerunkową. Znak graficzny używany przez konkretnego przedsiębiorcę odróżnia jego produkty i usługi od innych dostępnych na rynku. Przedsiębiorstwa często umieszczają swoje logo na różnego typu gadżetach, które w celach promocyjnych mogą przekazać swoim pracownikom oraz obecnym i potencjalnym klientom.

Produktami, które mogą być nie tylko praktycznym drobiazgiem, ale także zupełnie nienarzucającą się formą reklamy, są kalendarze 2018. Stanowią nie tylko element dekoracyjny, ale przede wszystkim niezbędne narzędzie do domu czy biura, które ułatwia nam życie.

Wybierz kalendarz 2018

Przy zamawianiu kalendarzy dla firmy i w celach reklamowych należy kierować się przede wszystkim ich przeznaczeniem. Warto zwrócić uwagę na jakość materiałów, z jakich będą wykonane, gdyż opatrzone naszym logo mogą mieć duży wpływ na budowanie wizerunku firmy. Kalendarze 2018 muszą być estetyczne i trwałe, by mogły służyć przez cały rok. Na rynku dostępnych mamy wiele rodzajów tych produktów. Każdy z nich – oprócz określania i kontrolowania czasu – spełnia dodatkowe funkcje.

Kalendarze ścienne (plakatowe, wieloplanszowe, jedno i trójdzielne):

  • stanowią element dekoracyjny – można je powiesić na ścianie w biurze lub mieszkaniu,
  • oprócz logo zawierają informacje o tym, czym zajmuje się firma,
  • mogą reklamować nowy produkt lub usługę,
  • często firmy wykorzystują kalendarze wieloplanszowe do umieszczenia w nich grafik związanych ze swoimi dotychczasowymi inwestycjami (jeden miesiąc – jedna inwestycja),
  • docierają do wielu różnych odbiorców (kalendarze różnych przedsiębiorców możemy spotkać w szkołach, urzędach czy prywatnych sklepach).

Kalendarze książkowe (terminarze):

  • są eleganckim upominkiem,
  • mogą być formą podziękowania,
  • nie zajmują zbyt dużo miejsca np. w torbie czy szufladzie,
  • można je wszędzie ze sobą zabrać, dzięki czemu reklama dociera do wielu osób,
  • stanowią niezbędne narzędzia pracy,
  • pozwalają na sporządzanie notatek,
  • pomagają w planowaniu zadań i umawianiu spotkań, np. z klientami,
  • często zawierają dodatkowe, wybrane przez zamawiającego rzeczy – grafiki, mapę kraju, sentencje, kody kierunkowe miast, przepisy, notatnik, książkę adresową itp.

Wiele firm umieszcza w środku kalendarzy informacje o zakresie działalności firmy (np. na sztywnych kartach oddzielających poszczególne miesiące) oraz stopkę z danymi adresowymi i kontaktowymi.

Kalendarze biurkowe (stojące i leżące – w różnych formatach):

  • zajmują niewiele miejsca,
  • są zawsze „na wierzchu” (np. na biurku w pracy),
  • można w nich zaznaczyć najważniejsze daty (np. te dotyczące spotkań, urlopów itd.),
  • notatki są zawsze „na wierzchu” i można je szybko modyfikować – zwłaszcza w tych posiadających spiralę,
  • logo, hasło reklamowe czy grafika na nim umieszczona przykuwają uwagę.

Kalendarze 2018 – zamów je odpowiednio wcześnie

Wybór rodzaju produktu, to indywidualna sprawa firmy. Duże znaczenie dla skuteczności naszej reklamy ma jednak to, kiedy rozdajemy kalendarze. W te na 2018 rok warto zaopatrzyć się w niedługim czasie, by obecnym i przyszłym klientom wręczyć je np. na jesień, zanim zaopatrzą się we własny egzemplarz. Da nam to gwarancję, że produkt z logo naszej firmy będzie używany w codziennym życiu i pomoże nam dotrzeć z reklamą do jeszcze większej liczby osób.

Przeczytaj również inne ciekawe artykuły:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>