Dlaczego warto zainwestować w notesy firmowe?

W notesy firmowe chętnie inwestują firmy działające w różnych branżach, niezależnie od ich wielkości, a także specyfiki działania ze względu na to, że stanowią one niepozorne, lecz efektowne narzędzie marketingowe. Elementy te można wykorzystywać w wielu różnych sytuacjach i wręczać klientom na przykład podczas targów czy konferencji. Mogą być one użytkowane również przez pracowników przedsiębiorstwa. Bez wątpienia jednak praktyczność takich elementów sprawia, że są one często użytkowane, co sprzyja budowaniu świadomości marki i może również utrwalać pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa wśród jego potencjalnych klientów. Dlaczego warto zainwestować w notesy firmowe? Podpowiadamy.

Notesy firmowe jako element wyposażenia stanowiska pracownika

Notesy firmowe można wykorzystywać w wielu różnych sytuacjach. Niektóre firmy decydują się na to, by wyposażyć każdego pracownika w takie produkty. Te niewielkie elementy mogą skutecznie budować świadomość marki, jeżeli będą użytkowane przez pracowników, którzy odpowiadają za osobistą obsługę klientów. Dlatego z takich produktów bardzo często korzystają doradcy bankowi, ale również handlowcy, architekci oraz specjaliści zatrudnieni w innych branżach. Notesy firmowe mogą być używane na przykład do rozrysowania klientowi dostępnych rozwiązań czy zademonstrowania możliwości, jakie ma do wyboru. Można w nich zapisywać więc obliczenia, robić rysunki czy notować oczekiwania klienta. Ten z kolei widząc logo firmy na tym elemencie, podświadomie je zapamięta. Dlatego kiedy będzie wybierał na przykład usługodawcę, istnieje duża szansa, że postawi właśnie na tę firmę, w której doradca w rzetelny i profesjonalny sposób przedstawił mu ofertę, rozrysowując dostępne opcje właśnie w logowanym notesie.

Notatniki firmowe jako funkcjonalny gadżet reklamowy

Bez wątpienia notesy firmowe stanowią skuteczny tradycyjny nośnik reklamy, który teraz w dobie cyfrowej, często jest pomijany. Jest to jednak duży błąd, ponieważ notatniki mogą przynieść spore korzyści i często wyróżniają się wyższą skutecznością reklamową niż inne nowoczesne jej formy. Ze względu na to, że notatniki są bardzo funkcjonalnym przedmiotem, chętnie sięgają po nie klienci, by zapisywać różne informacje. W związku z tym takie notatniki z logo skutecznie przekazują informacje o marce i przyczyniają się do stałego utrzymywania w świadomości klienta. Ze względu na to, że za każdym razem, kiedy taka osoba użyje notesu, spotka się z logiem lub innymi elementami identyfikacji wizualnej naszej firmy, lepiej zapamięta markę.

Notatniki firmowe wyróżniają się nie tylko funkcjonalnością, ale i uniwersalnością. Dzięki temu jest to gadżet reklamowy, który może być wykorzystany w wielu różnych sytuacjach. Z powodzeniem można go przekazać na przykład klientowi, który przyjdzie do siedziby naszej firmy, aby porozmawiać doradcą. Taki miły upominek może być wykorzystany jednak również podczas różnego rodzaju targów, konferencji czy wydarzeń branżowych, na których dana firma chce się zaprezentować.

Notatnik firmowy jako upominek dla klienta 

Notesy na zamówienie są chętnie wykorzystywane zwłaszcza jako niewielkie przekazywane klientom na przykład podczas targów czy konferencji oraz innych eventów branżowych upominki. Nierzadko notatniki firmowe umieszczane są na przykład w torbie, w której znajdują się również długopisy czy kubki. Pamiętajmy, że takie drobne przedmioty nie tylko pozwalają nam promować naszą markę, ale także budować pozytywne relacje z otoczeniem biznesowym. Wszystkie te gadżety wyróżniają się funkcjonalnością. Z tego powodu istnieje duża szansa, że będą one użytkowane przez obdarowaną osobę. W związku z tym za każdym razem kiedy będzie ona je wykorzystywała, przypomni sobie o naszej firmie.

Klient, który otrzyma taki gadżet i będzie go wykorzystywał wśród innych osób, nieświadomie będzie reklamował naszą firmę. Logo przedsiębiorstwa znajdujące się na przykład na notesie, będzie więc widoczne dla kolejnych osób. Ze względu na to, że notatniki wyróżniają się atrakcyjną ceną i stosunkowo niskim kosztem, mogą być atrakcyjną formą promocji dla wielu przedsiębiorstw i znacząco wpłynąć na ich rozwój.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *