Firmowy sprzęt w dzierżawie – jak go załatwić?

photocopierleasing-1030x366-1

Każdy przedsiębiorca do prowadzenia działalności potrzebuje biura, a wraz z nim pełnego wyposażenia. Nieodłącznym elementem wyposażenia biura się przede wszystkim urządzenia wielofunkcyjne, bez których ciężko by było funkcjonować. Niestety zakup takiego sprzętu wiąże się z dużym wydatkiem i o ile duże przedsiębiorstwa bez problemu znajdą fundusze na jego zakup, to małe, mogą mieć z tym duże problemy. Czy to znaczy, że mają zrezygnować z prowadzenia działalności? Otóż nie! Muszą tylko zastanowić się nad innymi rozwiązaniami. Przecież istnieje tak wiele firm, które oferują dzierżawę sprzętu. Zainteresowany? Zapraszam do lektury!

Dzierżawa sprzętu – co to dokładnie oznacza?

Chyba każdy z nas choć raz w życiu słyszał termin „dzierżawa’”, który oznacza nic innego jak wynajem na określony czas i za konkretną cenę. Dzierżawa sprzętu to nic innego, jak jego wynajęcie, wypożyczenie od solidnej i godnej zaufania firmy, która specjalizuje się w sprzedaży urządzeń biurowych oraz ich serwisem. Polega ona na tym, że firma na wcześniej ustalonych warunkach wypożycz odpłatnie przedsiębiorcy sprzęt na określony czas. Przykładowo, biorąc w dzierżawę kopiarkę, przedsiębiorca otrzymuje ją za darmo, a jedynie ponosi koszty z tytułu wykonywanych kopii/wydruków. Przy dzierżawie sprzętu spisywana jest umowa, w której dokładnie określona jest stawka za wykonywane kopie oraz wydruki, lub też stała miesięczna opłata, która sprawdza się w przypadku gdy przedsiębiorca deklaruje niskie użytkowanie sprzętu. Nie trzeba więc się martwić o ukryte koszta, bo tutaj ich po prostu nie ma. Co więcej, do dyspozycji przedsiębiorcy są także wykwalifikowani i doświadczeni serwisanci, którzy są w stanie w błyskawicznym tempie usunąć wszelkiego typu usterki i dostarczyć sprzęt zastępczy, by nie zakłócać pracy biura. Co ważne, przedsiębiorca z tytułu naprawy nie ponosi żadnych kosztów, a do wypożyczonego sprzętu dostaje wszelkie potrzebne materiały eksploatacyjne potrzebne do prawidłowego użytkowania urządzeń (m.in. tonery, części oraz podzespoły).

Skąd można wypożyczyć sprzęt?

Obecnie, istnieje duże zapotrzebowanie na tego typu ofertę. Pragnąc sprostać oczekiwaniom wszystkich klientów, w naszym kraju zaczęło powstawać coraz więcej firm specjalizujących się właśnie w dzierżawie sprzętu biurowego. Dzięki temu każdy przedsiębiorca w prosty i szybki sposób może wyposażyć swoją firmę w potrzebny sprzęt i zabrać się do pracy. Oczywiście najpierw trzeba znaleźć godną zaufania i profesjonalną firmę, która zagwarantuje najwyższej jakości sprzęt. Skąd taką wziąć? Tutaj mamy całkiem sporo możliwości – możemy przeszukać Internet (proponuję sprawdzić stronę http://www.superkopia.pl), lokalne gazety lub popytać znajomych. Najwięcej ofert oczywiście znajdziemy w Internecie, skarbnicy wiedzy XXI wieku. Gwarantuję, że znalezienie wypożyczalni sprzętu dla firmy nie jest takie trudne, wystarczy tylko poświęcić trochę czasu na zapoznanie się z konkretnymi ofertami. Później nie pozostaje nam nic innego jak omówić warunki i czekać na sprzęt.

1 Komentarz

  1. Maciej pisze:

    Dobry sprzęt drukujący w dużej firmie to podstawa, ale warto sprawdzić czy aby nie przepłacamy za tonery. Jeśli zużywamy ich sopro to warto zainteresować się hurtowym zakupem. Ja znalałem ostatnio dostawcę przez http://toner-hurt.pl/ i nawet nie sądziłem, że możemy zaoszcędzić aż tyle. Warto przekonać się i sprawdzić, drukowanie jednak chyba może być tańsze. Aha i odbierają od nas zużyte tonery, a poprzednia firma się migała.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *