Fryzjerstwo to Twoja dziedzina? Uczyń z niej przepis na sukces!

Na każdej lekcji marketingu dla początkujących uczysz się, że nie możesz sprzedawać wszystkim. To prawda, zwłaszcza jako właściciel małej firmy. Konkurencja jest zaciekła i zawsze dobrą praktyką jest wydzielenie części branży, w której się znajdujesz, i zrobienie tego naprawdę dobrze. To samo dotyczy salonów fryzjerskich! Świetnym sposobem na rozwój biznesu w salonie jest zidentyfikowanie swojej niszy – a następnie bycie najlepszym na swoim rynku!

Mamy szczęście, że istnieje wiele dziedzin, w których można specjalizować się w branży fryzjerskiej i kosmetycznej. Na przykład możesz zrobić:

  • strzyżenie,

  • przedłużanie,

  • koloryzację,

  • fryzury ślubne,

  • woskowanie,

  • paznokcie,

  • lista jest długa!

Jako właściciel salonu ważne jest, aby zadać sobie pytanie, w czym Ty (i Twój zespół) jesteś naprawdę dobry. Co Cię inspiruje? Jaki rodzaj pracy Cię motywuje? Jaki rodzaj pracy rozpala Twoje płomienie i sprawia, że ​​Ty (i Twoi styliści) jesteście podekscytowani przyjściem do pracy?

Szukanie niszy – co jeszcze możesz zrobić?

To nie musi być tylko JEDNA rzecz, ale nie powinny to być WSZYSTKIE rzeczy. Na przykład w salonie można specjalizować się we włosach i makijażu ślubnym, kręconych włosach i farbowaniu włosów. Oczywiście taki salon może oferować równocześnie wiele innych typowych usług oferowanych przez salon, ale zawsze ważne jest aby być dumnym z obranych specjalności. Chodzi też o to, by wychodzić poza działania marketingowe i reklamowe, aby upewnić się, że jest się znanym na rynku jako najlepsze miejsce na ślubne, kręcone włosy i kolor!

Po zidentyfikowaniu niszy swojego salonu ważne jest, abyś zdobywać uznanie ze źródeł zewnętrznych, które mogą zwiększyć wiarygodność Twojego roszczenia. Świetnym sposobem na osiągnięcie tego uznania jest zachęcanie stylistów do doskonalenia swojego rzemiosła dzięki większej edukacji i szkoleniom. Załóż fundusz edukacyjny lub ogłaszaj nadchodzące warsztaty, które mogą odbyć w związku ze specjalizacją Twojego salonu.

Kolejny szybki przykład tego, jest świetnie zrobiona strona internetowa – spójrz choćby tutaj: www.fryzury.wroclaw.pl. Pokaż też jakie macie certyfikaty i staraj się o kolejne – pomogą Ci rozwinąć umiejętności Twojego salonu i stać się uznanymi specjalistami, znanymi z wiedzy i doświadczenia w wybranej niszy i lokalizacji. Gdy zaczniesz zdobywać więcej certyfikatów i wyróżnień – upewnij się, że się nimi chwalisz! Pomoże to zbudować Twoją reputację w tym niszowym obszarze usług.

Znajdując niszę dla swojego salonu, masz możliwość rozwoju swojej firmy, a także wyznaczanie kierunku działań marketingowych i kierunku przyszłych celów biznesowych!

Aby uzyskać więcej wskazówek marketingowych dotyczących salonu, zapisz się na e-maile lub śledź na Facebooku, Instagramie i YouTube szkoleniowców i agencje marketingowe, które chętnie dzielą się tymi wskazówkami. Również na naszej stronie możesz liczyć na wiele inspiracji, dzięki którym twój biznes ma szansę naprawdę mocno się rozwinąć. Szukaj inspiracji – jest wszędzie, wystarczy po nią sięgnąć.

Polecamy:
2 najważniejsze powody dlaczego warto kupić obserwujących na Instagramie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *