Jak zareklamować swoją firmę przy niskim budżecie na marketing?

Odpowiednia reklama to podstawa dobrze prosperującego przedsiębiorstwa. Warto w nią inwestować, aby potencjalni klienci dowiedzieli się o Twojej działalności i aby przekonać ich do zakupu. Sposobów promowania jest wiele. Co jednak zrobić, gdy budżet jest ograniczony? Dowiedz się jak tanio reklamować swój biznes.

Najważniejsza, a darmowa – wizytówka w Google

Wyszukiwarka Google to pierwsze miejsce, w którym potencjalni klienci będą szukali informacji na temat Twojego przedsiębiorstwa. Warto więc zadbać o swoją wizytówkę. Zamieść tam aktualne informacje, takie jak nazwa firmy, obszar działania, adres, link do strony internetowe oraz godziny otwarcia. Możesz tam udostępnić również zdjęcia swoich produktów albo, w przypadku restauracji czy pubu, menu. Wielu użytkowników często sugeruje się recenzjami przedsiębiorstwa w Google. Opinie to krótkie komentarze oraz oceny w postaci odpowiedniej ilości gwiazdek (od 1 do 5), wystawione przez osoby, które skorzystały z Twoich usług i mają dobre lub złe doświadczenia. Niezaprzeczalnie, najkorzystniejsze są te pozytywne, za które zawsze warto podziękować klientowi. Warto także odpowiadać na te negatywne i próbować rozwiązać albo chociaż załagodzić konflikt. Taka reakcja będzie dobrze postrzegana przez użytkowników i przyniesie Ci opinie osoby dbającej o zadowolenie klienta. Chcąc zdobyć pozytywne recenzje, możesz prosić o nie osoby, które skorzystały z Twoich usług albo wykupić pakiet profesjonalnie napisanych komentarzy wraz z ocenami w opinie.pro, pozyskiwane z realnych, aktywnych kont. Dodatkowo masz gwarancje, że nie znikną one z Twojego profilu.

Reklama na portalu społecznościowym

Kolejnym, niedrogim sposobem na promocje przedsiębiorstwa są portale społecznościowe, a w tym najpopularniejszy – Facebook. Tak samo jak na wizytówce Google zamieść tu podstawowe informacje o swojej firmie i podepnij link do strony internetowej. Na portalu możesz udostępniać zdjęcia, filmy, relacje z działalności przedsiębiorstwa oraz posty, a także być w kontakcie ze swoimi klientami. Warto również zadbać o recenzję na Facebooku. Tu również możesz skorzystać z usług profesjonalnej firmy, dzięki której zyskasz pozytywne komentarze ze zdań prostych i złożonych, które przyciągną potencjalnych nabywców. Dodatkowo możesz wybrać opcję polubień pod opiniami.

Marketing wcale nie musi być drogą inwestycją. Wizytówka w Google oraz fanpage na portalu społecznościowym to dobry i tani sposób na reklamę. Postaw na usługi profesjonalnej firmy z wieloletnim doświadczeniem, która pomoże Ci uzyskać wysoką ocenę oraz renomę zarówno w wyszukiwarce, jak i na Facebooku. Skorzystaj już dziś.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *