Najtańsze gadżety – od czego zależy cena gadżetów firmowych i co można dostać za mniej niż złotówkę

0991fa36d0ac9bff7cdaa8b445cf6845

Reklamując swoje produkty lub usługi, warto wziąć pod uwagę każdy rodzaj gadżetów reklamowych, które mogą być wykorzystywane przez potencjalnych klientów i współpracowników. Rozpiętość cenowa może być jednak zaskakująca, ponieważ kwoty zaczynają się od kilku groszy, a kończą nawet na kilkudziesięciu lub kilkuset złotych.

Od czego zależy cena gadżetów firmowych? Czy warto stawiać jedynie na drogie przedmioty z nadrukiem, by kojarzono logo z wysoką jakością? Warto rozważyć każdą możliwość, która jest w stanie przynieść korzyści.

Najtańsze, wcale nie znaczy najgorsze

Ołówki lub długopisy reklamowe z nadrukiem, często są najtańszych gadżetem firmowym, który można spotkać na każdym kroku – są rozdawane niemal hurtowo na imprezach, eventach i targach. Nie ma w tym nic dziwnego, w końcu są one tanie i często przydatne – wystarczy pomyśleć o tych wszystkich sytuacjach, gdy potrzebowaliśmy długopisu lub ołówka i nigdy nie mieliśmy ich pod ręką.

Hurtowa cena reklamowego biodegradowalnego długopisu z możliwością nadruku to niecałe 40 groszy! Ostateczna stawka w przypadku gadżetów z logo zależy głównie od typu zastosowanego nadruku oraz ilości zamawianego towaru.

Oprócz podstawowych długopisów i ołówków, dobrym pomysłem są m.in. etui na artykuły piśmiennicze, dzięki którym użytkownicy nie będą musieli się martwić, że długopis wyleję im się w kieszeni lub ołówek pobrudzi białą koszulę. Wśród najtańszych gadżetów wymienić można także praktyczną podstawkę na smartfona (np. za 17 groszy za sztukę) czy etui na kartę (32 grosze).

Warto do tej grupy zaliczyć również breloki do kluczy, niewielkie karteczki samoprzylepne, linijki, zawieszki i proste akcesoria jak gwizdek lub opaska odblaskowa. Cena takich gadżetów reklamowych, nie przekracza zazwyczaj 50 groszy za sztukę, więc można sobie pozwolić na większą ilość, by rozdać je jak największej liczbie klientów, ponieważ mimo są one tanie, mogą okazać się przydatne.

Nie ma też co się zamykać na inne opcje niż gadżety typowo biurowe. Pomyśl o swojej grupie docelowej (klientach lub pracownikach), o tym, co robią na co dzień, czym się interesują itd. Rozważ także gadżety turystyczne, słodycze reklamowe, frisbee, otwieracze do butelek, breloki z latarką.

Średnia półka cenowa – co można kupić w cenie od 1 do 10 złotych

nadrukiPodczas hurtowych zakupów, można w tym przedziale cenowym znaleźć naprawdę porządne gadżety reklamowe z nadrukiem. Do dyspozycji są m.in. silikonowe opaski na rękę z tłoczonym napisem, które są niezwykle popularne w każdej branży i warto wyposażyć w nie również swoich pracowników w czasie targów, zestawy do robienia notatek wysokiej jakości, a nawet okulary przeciwsłoneczne i reklamowe głośniki bluetooth.

Okulary przeciwsłoneczne z filtrem UV400, można kupić w cenie 5,79 zł i dostępne są w wielu wariantach kolorystycznych.

W tej cenie można znaleźć również długopisy i ołówki, jednak będą one dużo lepszej jakości. Wyposażając biuro, pracowników i salę konferencyjną, lepszym pomysłem będzie wybór nieco droższych artykułów, by poprawić komfort pracy.

Wysoka jakość i duży wybór, czyli najdroższe akcesoria

Dysponując dużym budżetem, pole manewru jest naprawdę szerokie, ponieważ w cenie kilkudziesięciu złotych można nabyć naprawdę atrakcyjne gadżety reklamowe z nadrukiem. Do tej grupy należą m.in. zaawansowane zegarki sportowe z funkcją połączenia z telefonem, wysokiej jakości latarki, słuchawki nauszne, parasole i wiele innych artykułów, przydatnych do codziennego użytku.

Jak widać, cena podyktowana jest jakością materiałów, zaawansowaniem technologicznym i wykonaniem – im parametry stoją na wyższej półce, tym gadżety reklamowe mają wyższą cenę. Jednak nie zawsze oznacza najlepsze, więc nie wolno lekceważyć podstawowej grupy akcesoriów reklamowych!

Przedstawione ceny, jak i grafiki pochodzą ze sklepu internetowego OpenGift.pl – pomysłowe gadżety reklamowe.

1 Komentarz

  1. Jacek pisze:

    Jaka agencja eventowa będzie dobra do organizacji większej imprezy firmowej? Szukam kogoś sprawdzonego, kto ma doświadczenie w tej branży. Sprawdzałam ofertę kilku agencji, ale wydaje mi się, że działają od niedawna i nie do końca znają się na swojej pracy. Nie odpowiedzieli nawet na moje podstawowe pytania. Poszukuję więc kogoś z polecenia. Możecie mi polecić jakąś agencję, z których usług korzystaliście i potraficie więcej powiedzieć na temat jakości realizacji?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *