Nowa reklama firmy w trudniejszych czasach pandemii

Nic tak nie deprymuje młodego przedsiębiorcę lub zespół menadżerów we właśnie zbudowanej marce, jak nagłe nadejście ciężkich czasów. Tym razem – nie tak jak w niesławnym roku 2008 – przesłankami kryzysu, nie był narastający kryzys finansowy, lecz sytuacja zgoła prozaiczna – biologia. Natura przypomniała wszystkim o swoim, nadal niedocenianym wpływie, na cale społeczeństwa, najsilniejsze nawet jednostki. Także i przedsiębiorczość w krajach najwyżej rozwiniętych mocno ucierpiała. Branże zajmujące się marketingiem, odnotowały z początkiem roku 2020, zarówno mniejsze zainteresowanie podmiotów inwestowaniem w reklamę, jak i chwilowe odejście od takich narzędzi, jak gadżety reklamowe, upominki dla klientów. Wydawać by się mogło, iż reklama firmy nie będzie w okresie szalejącej pandemii, zaprzątać uwagi menadżerów odpowiedzialnych w firmach za relacje z klientami.

Gadżety reklamowe – znakomite rozwiązanie marketingowe!

Tymczasem, bardzo szybko okazało się, iż całości działań reklamowych ani nie można, a nie powinno się na siłę, przenosić do sfery Internetu. Owszem, reklama firmy w wersji cyfrowej jest ważna – zwłaszcza, jeśli weźmiemy pod uwagę okresy cyklicznej, narzucanej administracyjnie, izolacji domowej. Niemniej, na Internecie świat społeczny, a więc i komercyjny, przecież się nie kończy. Zauważmy, jak interesującym probierzem jest tutaj tzw. nauka zdalna. Bardzo szybko pedagodzy i psycholodzy społeczni zaczęli bić na alarm, iż lekcje zdalne w żadnej mierze nie zastąpią nauki tradycyjnej, a najwyżej mogą ją uzupełniać. Dzieci i młodzież pozbawieni kontaktu społecznego tracą bardzo wiele- co zresztą same, po krótkim okresie euforii, wynikłej z nie-uczęszczania do szkoły, zauważyły.

Podobnie sprawa ma się z innymi dziedzinami życia społecznego, takimi jak marketing, czy uściślając, reklama firmy. Potencjalny odbiorca naszych produktów lub usług, który pozbawiony być może w każdej chwili kontaktu z naszą firmą i marką, bardzo szybko może o niej zapomnieć. By zupełnie, nie wyrzucił jej ze swojej rynkowej świadomości, z pomocą przyjdą nam gadżety reklamowe. Rozwiązanie tyle skuteczne, co proste i niedoceniane. Zwłaszcza teraz będzie ono na wagę złota, gdy klient przebywając w izolacji od bodźców komercyjnych, którymi w normalnych warunkach był niemalże zalewany, teraz może skupić się na tym jednym wybranym, który możemy mu dostarczyć, np. poczta tradycyjną. Dołączone do ulotek, faktur, folderów firmowych, gadżety reklamowe z pewnością zwrócą uwagę potencjalnego klienta.

Nowoczesne relacje z klientem, czyli jak poprzez gadżety reklamowe stworzyć ambasadorów marki

Pomyślmy tutaj o jeszcze jednej funkcji, poprzez którą nasze gadżety reklamowe, takie jak zawieszki zapachowe, mogą objawić swą skuteczność marketingową. Więcej na temat zawieszek zapachowych na Zawieszki-zapachowe.pl. Drobne przedmioty codziennego użytku, o wysokiej użyteczności, takie jak kubki termiczne, elementy garderoby sportowej, zawieszki zapachowe lub artykuły piśmiennicze, mogą z powodzeniem stać się przesłanką do tego, by obdarowany stał się swoistym ambasadorem marki. Do wytworzenia tej zależności, na której reklama firmy może tylko skorzystać, nie potrzeba, jak się okazuje, wielomilionowych kontraktów reklamowych z osobami ze świecznika świata kultury czy sportu. Dobrze opracowane (o przyciągającym wzrok, logotypie) gadżety reklamowe, takie jak zawieszki zapachowe, będą pracowały same na siebie.

Zawieszki zapachowe, wykorzystywane w domu, w biurze lub innych przestrzeniach społecznych, przypomną o istnieniu naszej marki i naszych produktów. Nie wahajmy się więc przed zapoczątkowaniem współpracy z firmą, gadżety reklamowe, produkującą. Reklama firmy wymaga bowiem stałej uwagi, a nie tylko sporadycznych nakładów na gadżety reklamowe, w czasie, gdy bierzemy udział w dorocznych tragach branżowych. Bierzmy przykład z wielkich świata biznesu – reklama firmy jest dla potężnych, światowych marek sprawą permanentnych, ciągłych zabiegów. Zauważmy też, iż dla dużych firm spożywczych, usługowych, także gadżety reklamowe lub upominki dla klientów, stanowią istotną część ich kampanii marketingowych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *