Chociaż odpuszczenie sobie dostępu do telewizji kablowej może zaoszczędzić pieniądze, wiąże się również z większą liczbą potencjalnych awarii. W przypadku telewizji kablowej lub satelitarnej technik podłącza jeden z dekoderów swojej firmy, który z kolei łączy się z telewizorem i ogólnie po prostu działa.
W przypadku strumieniowego przesyłania wideo należy wziąć pod uwagę:
-
szybkość Internetu,
-
łączność Wi-Fi,
-
możliwości urządzenia do strumieniowania,
-
indywidualne usługi przesyłania strumieniowego, które mają swój własny unikalny zestaw problemów związanych z niezawodnością.
Wszystko to sprawia, że rozwiązywanie problemów jest bardziej skomplikowane, jeśli napotkasz problemy, takie jak buforowanie lub niska jakość wideo. Zamiast próbować przypadkowych rozwiązań, najlepiej przejść przez szereg konkretnych kroków w celu odizolowania źródła problemu. Rozważ to najlepszy przewodnik krok po kroku dotyczący buforowania i innych problemów z przesyłaniem strumieniowym wideo, a przy okazji dowiedz się gdzie można obejrzeć najlepsze filmy za darmo.
Krok 1: Uruchom wszystko ponownie
“Próbowałeś to wyłączyć i włączyć jeszcze raz?” Tak, ta odwieczna rada dotyczy również oglądania filmów inline. Uruchom ponownie modem, router i urządzenie do przesyłania strumieniowego i sprawdź, czy problemy znikną. Możesz również spróbować odinstalować i ponownie zainstalować niedziałającą aplikację.
Krok 2: Poznaj swoją prędkość Internetu
Strumieniowe przesyłanie wideo może być trudne bez szybkiego serwisu internetowego, dlatego z zasady zalecamy zapłacenie za prędkości pobierania co najmniej 15 Mb / s dla każdego telewizora, którego zamierzasz używać jednocześnie. Na przykład, gdy dwa telewizory przesyłają strumieniowo jednocześnie, usługa internetowa powinna idealnie zapewniać prędkość pobierania co najmniej 30 Mb / s.
Jeśli masz wystarczającą liczbę usług internetowych, przejdź do następnego kroku. W przeciwnym razie skontaktuj się z dostawcą usług internetowych, aby dokonać aktualizacji, lub ponownie rozważ, czy odcięcie się od telewizji kablowej jest dla Ciebie odpowiednie.
Krok 3: Wypróbuj inną usługę przesyłania strumieniowego
Przed uruchomieniem testów połączenia spróbuj przesłać strumieniowo z innego źródła wideo, aby sprawdzić, czy problemy nadal występują. Netflix i YouTube są ogólnie niezawodne, więc jeśli wyglądają dobrze i płynnie się odtwarzają, przejdź do następnego kroku. W przeciwnym razie skontaktuj się ze szkodliwą usługą przesyłania strumieniowego, aby złożyć skargę, i pamiętaj wspomnieć, że korzystałeś z innych usług bez żadnych incydentów. Być może będziesz musiał wybrać alternatywną usługę, jeśli problemy nadal występują.
Krok 4: Sprawdź szybkość połączenia urządzenia do przesyłania strumieniowego
Aby sprawdzić, czy urządzenie do przesyłania strumieniowego ma problemy z połączeniem, uruchom na nim test prędkości, postępując zgodnie z instrukcjami poniżej dla dowolnego urządzenia, którego używasz. Sugerujemy kilkakrotne uruchomienie każdego testu prędkości w celu znalezienia najbardziej spójnych wyników.