Projektowanie stron www – czy dobry projekt wpływa na biznes?

Dobry projekt internetowy to dobry wygląd i wyróżnianie się na tle innych firm sprzedających to samo, co Ty sprzedajesz, ale to także o wiele więcej. Chodzi o ułatwienie życia klientom, zwiększenie ich emocjonalnego przywiązania do Twojej marki i wykazanie, że jesteś profesjonalną firmą o solidnej reputacji, a nie przypadkowym przedsiębiorcą.

Słusznie czy nie, ludzie osądzają na podstawie wyglądu – i szybko formułują ten osąd. Oto kilka sposobów na zwiększenie szansy, że ich opinia dobrze odbije się na Twojej firmie.

Profesjonalny wygląd strony www – tak czy nie?

Jeśli Twoja witryna jest dobrze zaprojektowana i funkcjonalna, tak jak wszystkie realizowane przez http://michalpukajczyk.pl/ – to zachęca użytkowników do założenia, że ​​Twoje produkty lub usługi również będą dobrze zaprojektowane i funkcjonalne. Jest to szczególnie ważne dla firm, które świadczą profesjonalne usługi, aby wyglądały profesjonalnie, oczywiście – lokalny dyrektor pogrzebowy może być fajny i zabawny w życiu prywatnym, ale prawdopodobnie nie powinno to być pierwsze wrażenie, jakie robi jego firmowa witryna biznesowa.

I odwrotnie, może istnieć coś takiego, jak zbyt profesjonalny wygląd – jeśli jesteś sprzedawcą desek surfingowych po drugiej stronie ulicy od lokalnego zakładu pogrzebowego, prawdopodobnie nie chcesz opierać swojej witryny na ich stronie internetowej

Strona, która uosabia Twoją markę

Ten aspekt wynika z faktu, że chociaż projektowanie stron internetowych powinno sprawić, że Twoja firma będzie wyglądać profesjonalnie, powinna również ucieleśniać Twoją markę. Być może masz już ogólny zestaw wytycznych dotyczących marki, które określają, w jaki sposób elementy Twojej marki powinny być wyświetlane i organizowane w Twojej witrynie. Ale jeśli nie, czy zastanawiałeś się, jak klienci postrzegają Twoją firmę? Ty sam możesz postrzegać swoją firmę jako nowoczesną, innowacyjną i świeżą, ale czy oni tak samo ją postrzegają?

Twoja marka powinna odzwierciedlać to, jak chcesz być postrzegany – ale to nie będzie działać, chyba że możesz to zrobić, dostarczając to, czego potrzebują Twoi klienci. Z kolei witryna powinna ucieleśniać Twoją markę i jasno i prosto komunikować klientom, o czym jest Twoja organizacja.

Projektowanie stron www – z charakterem!

O ile Twoja strona internetowa nie sprzedaje lub nie zapewnia czegoś tak niezwykłego, że nie masz konkurencji, istnieje szansa, że ​​wiele firm sprzedaje to samo, co Ty sprzedajesz. Po przeprowadzeniu optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, co możesz zrobić, aby się wyróżnić?

Wyzwanie polega na tym, że musisz się wyróżniać, ale nie za bardzo. Użytkownicy oczekują, że niektóre typy witryn będą działać w przewidywalny sposób. Na przykład możesz pomyśleć, że wymyśliłeś zupełnie nowy rodzaj koszyka na zakupy online, ale użytkownicy mogą być zdezorientowani tym, jak bardzo różni się on od koszyków, które znają. Dobry projekt to miejsce, w którym można uzyskać przewagę w wyrazistości.

Wyróżniająca witryna, która ucieleśnia Twoją markę, również musi być spójna – innymi słowy, niezależnie od tego, do której strony odwiedzają ją użytkownicy Twojej witryny, muszą mieć pewność, że w rzeczywistości nadal znajdują się w Twojej witrynie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *