Społeczna Akademia Nauk – wirtualny dziekanat. Prosta komunikacja z uczelnią

Społeczna Akademia Nauk – wirtualny dziekanat. Prosta komunikacja z uczelniąSpołeczna Akademia Nauk – wirtualny dziekanat to sposób na prostą i sprawną komunikację z uczelnią. Nie trzeba już stać w długiej kolejce do dziekanatu i oczekiwać na możliwość załatwienia swojej sprawy. Teraz wszelkich formalności można dopełnić szybko, wygodnie, za pośrednictwem komputera lub smartfona.

Wirtualny dziekanat – uczelnia w sieci

Wizyta w dziekanacie wielu studentom wciąż kojarzy się z koniecznością stania w kolejce, co nierzadko zajmowało nawet kilka godzin. A to jeszcze nie wszystko – mimo długiego czasu oczekiwania nie zawsze udawało się załatwić sprawę, z jaką się przyszło. To się jednak zaczyna zmieniać – dziekanaty bowiem zaczynają przenosić się do sieci. Dzięki temu długie kolejki i nierzadko kilkugodzinne oczekiwanie niedługo pozostaną jedynie wspomnieniem.

Elektroniczny dziekanat to ogromne ułatwienie dla obu stron. Studenci nie muszą poświęcać zbyt wiele czasu na fizyczne wizyty w dziekanacie, ponieważ wszystko można zrobić za pośrednictwem komputera. Dzięki przeniesieniu dziekanatu do sieci, konieczność odbywania osobistych wizyt jest ograniczona do minimum. Ponadto zyskują oni stały dostęp do aktualnych informacji, dotyczących kierunku, na którym studiują. Z kolei pracownicy uczelni nie odczuwają presji związanej z wciąż rosnącą kolejką oczekujących – to natomiast nie sprzyja ani tworzeniu dobrej atmosfery w placówce, ani spokojnemu rozpatrywaniu każdej prośby czy sprawy, z jakimi studenci się zgłaszają.

Społeczna Akademia Nauk wirtualny dziekanat wykorzystuje już od pewnego czasu – zarówno pracownicy, jak i studenci mieli więc okazję przekonać się, jak funkcjonalne i wygodne w użyciu jest to rozwiązanie. Tworzące się przed drzwiami dziekanatu niekończące się kolejki zaczęły odchodzić w zapomnienie, co przyczyniło się do znacznego wzrostu zadowolenia i satysfakcji – nie tylko wśród studentów, ale i pracowników uczelni.

Elektroniczny dziekanat – jak to działa?

Wirtualny dziekanat umożliwia kompleksową obsługę spraw dydaktycznych uczelni za pośrednictwem sieci. Cały system jest zbudowany w oparciu o obowiązujące przepisy oraz zgodnie z wykorzystywanymi praktykami zarządzania uczelnią. Dziekanat online posiada prosty w obsłudze, atrakcyjny interfejs. Z systemu można korzystać na różnych urządzeniach – na tradycyjnym komputerze, laptopie czy urządzeniach mobilnych.

Elektroniczny dziekanat umożliwia zintegrowaną obsługę wszystkich usług dotyczących studentów oraz procesów administracyjnych. Przy jego pomocy można dokonywać zapisów, wyborów czy kontrolować obieg dokumentów. System ułatwia także komunikację między dziekanatem, pracownikami uczelni, dydaktykami czy studentami. Za jego pośrednictwem można wysyłać do studentów ogłoszenia, powiadomienia, wiadomości mailowe czy wiadomości SMS. To niewątpliwie usprawnia cały proces komunikacji, który współcześnie coraz częściej przenosi się do sieci, pozwalającna szybkie i skuteczne dotarcie do studentów z ważnymi dla nich informacjami.

Dziekanat online – ułatwienie dla pracowników

Wirtualny dziekanat to spora oszczędność czasy pracy organów administracyjnych uczelni. Poprzez system mają oni stały dostęp do dokumentów studenta czy zmian w przepisach dokonywanych przez Instytut Rozwoju Szkolnictwa Wyższego. Dziekanat online jest wyposażony również w kreator samodzielnego tworzenia dokumentów, raportów czy zestawień niezbędnych w codziennej pracy. Korzystając z systemu można też łatwo wykonywać operacje zbiorowe dla grup studentów i pracowników, którzy są w nim zarejestrowani.

Elektroniczny dziekanat umożliwia również zachowanie pełnej kontroli nad obiegiem informacji zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz uczelni. Pozwala także na automatyzację procesu przesyłania danych czy prac dyplomowych składanych przez studentów, integrację z systemami zewnętrznymi czy rozwój własnych aplikacji. Dziekanat online zapewnia też stały dostęp do pełnej dokumentacji technicznej i szkoleniowej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *