Wyceń wartość swojej marki

Oszacowanie wartości marki czy znaku towarowego jest istotnym elementem dotyczącym prowadzenia projektów związanych z pozyskiwaniem finansowania, kształtowaniem cen transferowych czy optymalizacjami podatkowymi. Prawidłowa wycena pozwala w przyszłości bez problemu ją obronić, dlatego warto zlecić jej wykonanie profesjonalnej firmie.

Istota metody

Wybór odpowiedniej metody jest ważną kwestią. Pozwala ona na wiarygodne określenie, jaka jest wartość danej marki, co ma szczególne znaczenie, jeżeli klient chce wykorzystać wycenę do celów transakcyjnych. Specjaliści korzystają z jednej z trzech metod: metody zwolnienia z opłat licencyjnych, metody międzyokresowej nadwyżki dochodu lub metody kosztowej. By prawidłowo określić wartość marki, należy uwzględnić specyfikację działalności przedsiębiorstwa oraz cel, jakiemu ma służyć wycena. Dzięki spotkaniom z Zarządem i specjalnej ankiecie profesjonalna firma może poznać najistotniejsze czynniki.

Wycena spółki – kiedy i gdzie

Zarówno wybór metody, jak i sam proces określania wartości spółki czy przedsiębiorstwa jest bardzo zindywidualizowany. Każdy klient otrzymuje wyniki wyceny wartości marki w formie raportu, który zawiera metodologię prac oraz przyjęte założenia. Ważne, by był on przejrzysty i zrozumiały, a także zgodny z Międzynarodowymi Standardami Wyceny według The International Valuation Standards Council (IVSC) oraz Krajowym Standardem Wyceny Specjalistycznym (KSWS). Odpowiednio przygotowana wycena jest respektowana przez organy sądowe i podatkowe. Warto postawić na fachowe wsparcie specjalistów z branży inwestycji, konsultingu i rachunkowości. Szeroka wiedza w dziedzinie zarządzania i finansów pozwala profesjonalnie podejść do każdego zlecenia.

Istotne jest indywidualne podejście do każdego klienta. Warto postawić na firmę z doświadczeniem. Volante oszacowało wartość ponad 100 korporacyjnych i produktowych znaków towarowych. Z ich usług, takich jak wycena wartości spółek czy przedsiębiorstw. Od wielu lat firma zajmuje się również wyceną udziałów i akcji. Specjaliści, którzy tworzą wyceny, zajmowali się rozwojem wielu firm, dzięki czemu sami doskonale wiedzą, z jakimi problemami borykają się ówcześni przedsiębiorcy. Jeżeli chcesz, by Twoja marka również otrzymała fachowe wsparcie to warto skorzystać z usług doświadczonych specjalistów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *