Kalendarze biurkowe i 3 inne gadżety reklamowe, które przyciągną do Ciebie nowych klientów

Gadżety reklamowe kształtują pozytywny wizerunek firmy, utrwalają go w świadomości klientów i promują usługi lub produkty. By gadżet mógł być skuteczny, powinien cechować się trwałością i użytecznością, a także oryginalną formą i designem. Wśród najbardziej popularnych upominków reklamowych znajdują się kalendarze biurkowe, pendrive’y, długopisy i kubki.

  1. Kalendarze biurkowe w prezencie dla przedsiębiorców

  2. Pendrive z logo

  3. Długopisy reklamowe

  4. Firmowe kubki

Aby gadżety reklamowe mogły spełniać swoją funkcję, powinny oddziaływać na obdarowaną osobę przez długi czas. Dlatego tak ważna jest ich użyteczność – przekaz na przedmiocie funkcjonalnym, którego używa się codzienne, jest lepiej zapamiętywany i bardziej dostępny poznawczo.

Kalendarze biurkowe w prezencie dla przedsiębiorców

Kalendarze biurkowe sprawdzą się głównie wśród kontrahentów, posiadających biura lub zatrudniających pracowników biurowych, szczególnie wtedy, kiedy pracownicy ci zajmują się bezpośrednią obsługą klienta. Dane z kalendarza, bez względu na to, czy jest to tylko logo i adres, czy hasło reklamowe, trafiają do szerokiego grona odbiorców. Pracownik, na którego biurku stoi kalendarz piramidka, patrzy się na niego codziennie, sprawdzając datę i ustalając terminy spotkań, a jego klienci i osoby przebywające w biurze mają przelotny kontakt z umieszczona na nim reklamą.

Pendrive z logo

Pendrive z logo jest równie popularny jak kalendarz piramidka. Jego funkcjonalność i użyteczność nie budzi wątpliwości – pendrive używa niemal każdy, bez względu na rodzaj pracy i upodobań. Ten gadżet to dobry upominek nie tylko dla klientów firmowych, ale również prywatnych – jest świetnym nośnikiem reklamy i trafia do szerokiego grona odbiorców.

Długopisy reklamowe

Długopisy to jedne z pierwszych upominków, które pojawiły się na rynku jako gadżety reklamowe. Ich szeroki wybór sprawia, że można je potraktować na wiele różnych sposobów. Zwykłe, standardowe długopisy z logo będą znakomitym prezentem dla szerokiego odbiorcy, np. na targach branżowych, natomiast bardziej ekskluzywne wersje lub markowe długopisy z firmowym znakiem to upominek dla ważnych, liczących się klientów.

Firmowe kubki

Kubek to prezent przez niektórych uznawany za banalny, jednak trudno nie docenić jego walorów reklamowych. Standardowy kubek o pojemności 250 ml ma stosunkowo dużą powierzchnię reklamową, na której zmieści się nie tylko logo, ale również pełen adres firmy, a nawet krótki, hasłowy opis oferty. Każdy codziennie pije różnego rodzaju napoje, a robiąc to z reklamowego kubka, automatycznie promuje firmę.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *