Nie ma chyba kobiety, która nie lubiłaby butów. Zgrabne czółenka na słupku, wygodne sandałki z paseczkami, wygodne sneakersy – jeśli uwielbienie do butów jest Ci bliskie zobacz, co możesz zrobić, aby kupować je zdecydowanie taniej niż dotychczas.
Po pierwsze: kupony rabatowe do E-obuwie
Minęły czasy, gdy klientki bały się zamawiać buty przez internet w obawie o nietrafienie z rozmiarem. Przyjazny system mierzenia, dostępny również w punktach stacjonarnych, pozwala raz a dobrze ustalić, jaki dokładnie rozmiar obuwia danej marki jest dla Ciebie idealny. Łatwe porównanie z tabelą rozmiarów, a także możliwość bezproblemowego i bezpłatnego zwrotu sprawiają, że zakupy przez internet stają się czystą przyjemnością. Tym bardziej, gdy na wybrany asortyment można zdobyć rabat. W tym celu wejść na stronę coupondojo.com – na pewno nie pożałujesz! Jeśli chcesz zaoszczędzić, a zarazem mieć swoje wymarzone buty, zajrzyj również na stronę https://coupondojo.com/pl/kupony-rabatowe/eobuwie.
Po drugie: okresowe wyprzedaże w okresie zimy i lata
Każda z nas wie, że gdy tylko do sklepów zawita nowa kolekcja, poprzednia staje się towarem, którego sprzedający chcą pozbyć się jak najszybciej. Właśnie wtedy warto dokładnie przejrzeć asortyment – w dziale z końcówkami starych kolekcji można upolować prawdziwe perełki. Okresowe wyprzedaże, te najbardziej korzystne z perspektywy klientek, występują zazwyczaj na przełomie zimy i wiosny. Pierwsze obniżki pojawiają się w sklepach tuż po Bożym Narodzeniu i trwają aż do stopnienia śniegów. Kolejnym dobrym okresem do upolowania atrakcyjnych butów w dobrej cenie jest koniec sierpnia, gdy letnie kolekcje stopniowo wypierają propozycje jesienne.
Po trzecie: zapis do newslettera
Sklepy internetowe, chcąc zachęcić klientów do pozostawienia do siebie kontaktu, często oferują 5 lub 10% zniżki za zapis do newslettera. Zniżka obowiązuje podczas pierwszych zakupów na danej stronie internetowej. Takie rozwiązanie jest korzystne dla obu stron: i dla kupującego, który ma dany produkt taniej, i dla sprzedającego, który otrzymuje dostęp dodanych kontaktowych klienta. Ten drugi może przesyłać mu oferty, utrzymując uwagę kupującego i zwiększając prawdopodobieństwo dokonania kolejnego zakupu. Newsletter stanowi świetną drogę do poinformowania kupujących o pojawieniu się w sklepie nowej kolekcji, okresowych wyprzedażach, konkursach czy specjalnej akcji promocyjnej. Kupujący może w każdym momencie wypisać się z newslettera, by dłużej nie otrzymywać informacji. W ten sposób i wilk jest syty, i owca cała.
Po czwarte: kupony ilościowe
Wiele sklepów internetowych, chcąc zwiększyć wartość koszyka zakupowego swoich klientów, mami ich rabatami ilościowymi. Co to w praktyce oznacza? Im więcej klientka kupi, tym większą zniżkę otrzyma. W ten sposób sklep zachowuje płynność sprzedaży i zwalnia stany magazynowe, a klientka oszczędza pieniądze, mając więcej za mniej. Każda ze stron zyskuje konkretną korzyść, więc wszyscy są zadowoleni.