Branża dziecięca w trudnych ekonomicznie czasach – jak do tego podejść?

Nawet w trudnych ekonomicznie czasach rodzice muszą nadal kupować podstawowe ubrania, czy akcesoria dla swoich dzieci, ale mogą ograniczać nieistotne przedmioty. Jeśli chcesz założyć firmę, która zaspokaja potrzeby rodziców, powinieneś trzymać się z daleka od branży dla noworodków, dopóki gospodarka nie będzie silniejsza.

baby-2941785_960_720

Jeśli jesteś już w biznesie, a sprzedaż spada, rozważ zmianę produktów lub usług, aby jakoś przeżyć ten trudniejszy okres. Przede wszystkim jednak:

Sprzedawaj to, czego ludzie potrzebują

Solidne pomysły biznesowe to ponadczasowe pomysły biznesowe. Obejmuje to pomysły na produkty, które obejmują potrzeby i / lub stałe zapotrzebowanie. W przypadku dzieci obejmuje to:

Należy jednak pamiętać, że poszczególne produkty, które sprzedają się lepiej w danym momencie, mogą się zmieniać wraz z trendami. Produkty dodatkowe są na ogół popularne wśród zamożnych rodziców. Dla niemowląt najważniejsze elementy ekwipunku są ponadczasowe – jak torby na pieluchy. Są to rzeczy, których rodzice potrzebują i zwykle kupują dla nowego dziecka.

Nowości mogą być sprzedawane raz na jakiś czas, ale mody konsumenckie są nieprzewidywalne i nie mogą utrzymać długofalowego biznesu. Znalezienie niszy i nadążanie za trendami jest ważne, ale jeszcze ważniejsze jest posiadanie “złotego standardu” linii produktowej opartej na powolnej i stałej sprzedaży, która będzie trwać przez całe życie Twojej firmy.

Na przykład pomyśl o tych, co wyznaczają trendy i zarobili fortunę na sprzedaży modów i nowości dla zamożnych, ale ich złoty standard podstawowej jakości sprawia że stają się tymi należącymi najstarszych i najbardziej dochodowych Chiny na świecie.

Co rodzice kupują?

Gdy rodziny są ubogie w gotówkę, rodzice chętniej inwestują w edukacyjne zabawki, książki, gry i zabawki interaktywne niż w zabawki typu chwilowego. Rodzice, którzy są przywiązani do pieniędzy, chcą poczuć się tak, jakby przyczynili się do dobrego samopoczucia dziecka, a nie tylko do pudełka z zabawkami.

Cięcia w wydatkach rodzinnych doprowadziły do ​​spadku liczby podróży i chodzenia do kina, parków rozrywki i kolacji. Jak możesz wypełnić tę pustkę? Czy gra lub usługa pomaga rodzinom spędzać więcej czasu w domu? Aby poznać inne kultury lub w jakiś sposób naśladować doświadczenia, których nie przeżywają?

W dobrych czasach zakupy są często postrzegane i odczuwalne jako nagrody. Ten zakup może się wydawać się czymś w klimacie „zasługujesz na to”. W trudnych czasach zakupy wyglądają bardziej jak ofiary, bardziej w stylu „naprawdę nie powinienem tego kupować”.

To nie jest ekonomia, w której powinieneś zapytać “Jak mogę sprzedać zabawkę rodzicom?” Zamiast tego powinieneś zadać sobie pytanie: “Jak mogę przekonać rynek, że mój produkt doda wartości do czyjegoś życia?” i “Dlaczego rodzic nie powinien czuć się winny, wydając pieniądze na mój produkt, skoro nie może równocześnie odłożyć na bok oszczędności?”

Jeśli możesz odpowiedzieć na to pytanie rodzicom w kampaniach reklamowych i marketingowych, sprzedaż prawdopodobnie wzrośnie.

Polecamy także:
Malarstwo dla dzieci – pomóż dziekcu odkryć pasję i wyrazić emocje
Aplikacja Bezpieczna Rodzina – nowoczesne rozwiązanie dla całej rodziny

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *