Jak przyciągnąć Klientów do swojej biżuterii?

Jeśli chcesz, aby Twój sklep z biżuterią odniósł sukces, musisz znaleźć klientów. Oto proste strategie budowania bazy klientów i rozwoju firmy.

Poczta pantoflowa

Najłatwiejszym i najskuteczniejszym sposobem na pozyskanie klientów jest rozpoczęcie od znajomych i rodziny. Podaruj swoje najlepsze dzieła swoim znajomym i rodzinie. Niech noszą je na mieście. Twoje elementy przyciągną uwagę innych miłośników biżuterii. Pamiętaj, aby wyposażyć swoich znajomych w kilka wizytówek, aby mogli je przekazywać, gdy Twoja biżuteria pojawi się w rozmowie.

Możesz nawet spróbować sprzedać swoje elementy na imprezie jubilerskiej. Zarówno Ty, jak i Twój ukochany możecie zorganizować spotkanie i zaprosić wielu potencjalnych klientów. Nie zapomnij jednak by wszystkie przedmioty posiadały odpowiednio zaprojektowane metki jubilerskie. Możesz nawet tworzyć elementy na miejscu, dostosowując biżuterię do specyfikacji klienta.

Pokazy rzemieślnicze to świetny sposób na zdobycie nowych klientów. Dowiedz się, kiedy w Twojej okolicy odbywają się pokazy. Za miejsce na stole pobierana jest niewielka opłata. Te programy zwykle wymagają rejestracji z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem, więc szukaj informacji. Spróbuj także sprzedać swoje przedmioty na bazarach świątecznych w lokalnych kościołach.

Sklepy konsygnacyjne

Możesz sprzedawać biżuterię sklepom konsygnacyjnym za procent tego, co zarobią z twoich sztuk. Chociaż może to nie być najbardziej opłacalna opcja, pomoże trochę zyskać firmie zajmującej się projektowaniem biżuterii. Zadzwoń do lokalnych sklepów, aby uzyskać więcej informacji na temat sprzedaży tego typu.

Witryny aukcyjne online

Witryny aukcyjne online, takie jak eBay, Allegro czy Amazon, świetnie nadają się do:

  • rozwoju firmy
  • budowania bazy klientów

Ebay nwet pozwala założyć własny sklep internetowy, w którym możesz sprzedawać wszystkie swoje produkty online. W serwisie eBay musisz uiścić opłatę za każdą opublikowaną ofertę oprócz miesięcznej opłaty za utrzymanie sklepu internetowego. Zwykle robi się drogo, jeśli nie masz dużo pieniędzy na swoją działalność. Jeśli jednak klienci oceniają Cię dobrze i lubią Twoje produkty, może to pomóc zwiększyć sprzedaż.

Sieć społecznościowa

Jeśli masz witrynę internetową, użyj witryn sieci społecznościowych, takich jak Instagram i Facebook, aby ją promować i generować sprzedaż. Utwórz osobne konto dla swojej firmy i poproś znajomych, aby stali się fanami Twojej strony. Witryny te:

umożliwiają kontakt z osobami z Twojej grupy demograficznej
pomagają znaleźć nowych klientó
Możesz także pisać o swojej witrynie w społecznościach internetowych i blogach. Zawsze dołączaj swoją witrynę do podpisu, aby zwiększyć ruch w witrynie i zwiększyć sprzedaż.

Znajdź pannę młodą

Jeśli znasz przyjaciela, który wychodzi za mąż, zaoferuj jej lub jej druhnie biżuterię jako prezent ślubny. Każdy, kto spojrzy na zdjęcia ślubne, będzie chciał wiedzieć, skąd wzięła tę oszałamiającą bransoletkę. Twoja przyjaciółka otrzyma wyjątkowy, jedyny w swoim rodzaju prezent ślubny, a Ty także zyskasz z prawe że bezpłatnej reklamy dla swojej firmy.

Artykuł pomogła nam stworzyć:
Firma ArtComp z Płocka
Strona internetowa: https://artcomp.pl
Email: biuro@artcomp.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *