Jakie korzyści niesie ze sobą program do newsletterów?

program do newsletterówWysyłanie newsletterów jest częścią marketingu bezpośredniego. Marketing bezpośredni wyróżnia się tym, że dociera do osób bezpośrednio przez e-mail, telefon lub wiadomość prywatną. Przesyłanie klientowi ofert marketingu bezpośredniego wymaga jego zgody. W przypadku wielu firm internetowych, istotnym problemem staje się uzyskanie zgody osoby odwiedzającej witrynę lub klienta na otrzymywanie newsletterów. Należy to zrobić zgodnie z zasadami bezpieczeństwa danych na kilka sposobów.

Formularz rejestracyjny na stronie internetowej. Pomoże Ci w tym program do newsletterów

Utwórz formularz rejestracyjny na stronie internetowej lub w sklepie za pomocą programu do newsletterów. Złóż przydatną ofertę w formularzu, zazwyczaj wybierając kody rabatowe 5%, 10% lub 20% podczas zakupów, jeśli odwiedzający witrynę zgadza się zostawić swój e-mail. Adres e-mail do otrzymywania ofert marketingu bezpośredniego. Takie formularze są łatwe do zainstalowania na stronie internetowej za pomocą programów do newsletterów, takich jak vivasend.pl

Portale społecznościowe

Na portalu społecznościowym Facebook możesz swobodnie komunikować się z wieloma użytkownikami, docierać do nich nie tylko poprzez konto firmowe, ale także poprzez profil prywatny i różne grupy, za pomocą płatnej reklamy. Tak więc poprzez posty na Facebooku możesz również poprosić o zgodę na wysyłanie newsletterów, oferujących za to określoną wartość – promocję, upominek, ciekawe treści.

Sklep fizyczny, targi

Uczestnicząc w targach, spotykasz wiele osób zainteresowanych Twoimi produktami. Zachęć ich do zapisania się do newsletterów w formie gry, loterii. Wysyłanie newsletterów jest legalne, gdy osoba dobrowolnie zgadza się na otrzymywanie e-maili, więc czasami po prostu potrzebna jest kreatywna zachęta. W sklepach stacjonarnych staraj się przekonać klienta nawet jeśli nic nie kupi, tylko jest on zainteresowany, zapytaj go, czym dokładnie jest zainteresowany, jeśli w danym momencie nie znajduje takiego towaru, poproś o e-mail w celu podania informacji o najnowszych produktach.
Wysyłanie newsletterów powinno być istotne nie tylko dla Ciebie, ale także dla odbiorców e-maili. W rezultacie unikaj powtarzających się wiadomości e-mail z ofertami zakupu, ponieważ to bardzo szybko może zniechęcić odbiorcę. Jeśli klient kupił produkty w Twoim sklepie internetowym, jest mało prawdopodobne, że będzie chciał coś kupić ponownie za tydzień lub za dwa tygodnie. Może zrobi u Ciebie zakupy 2-3 razy w roku. Twoim zadaniem jest utrzymywanie kontaktu z klientem poprzez wysyłanie mu ciekawych, angażujących newsletterów. Wykorzystując program do newsletterów sprawi to, że naprawdę będzie robił zakupy u Ciebie, a nie u konkurencji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *